دومین جشنواره رسانه‌های کُردی در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: دومین جشنواره رسانه‌های کُردی در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش بتین نیوز  به نقل از شبستان، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آئین روز خبرنگار و ثبت جهانی هورامان با قدردانی از اصحاب رسانه اظهار کرد: با نقد و ثبت و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه شاهد رویدادهای جامعه خواهیم بود و آگاهی خواهیم یافت.

وی با بیان اینکه امسال دومین جشنواره رسانه‌های کردی در کردستان برگزار می‌شود، اعلام کرد: از ایده و طرح اصحاب رسانه در برگزاری بهتر این جشنواره استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از آمادگی ارشاد اسلامی کردستان برای برگزاری جشنواره استانی رسانه در کردستان خبر داد و گفت: بعد از اربعین جشنواره فرهنگ عاشورایی در قروه برگزار می‌شود.

رستمی برگزاری جشنواره تئاتر کردی سقز و برگزاری تئاتر خیابانی مریوان را از برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برشمرد.

آرمان نصراللهی از اصحاب رسانه استان کردستان نیز در این مراسم ثبت جهانی هورامان را اقدامی ارزشمند در تاریخ کردستان برشمرد و از کسانیکه برای تحقق آن تلاش کردند، تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: باید ظرفیت‌های جدید ارتباطی در منطقه هورامان بروز یابد و از ظرفیت اصحاب رسانه برای ماندگاری ثبت جهانی هورامان استفاده شود.

وی اضافه کرد: وضعیت قرمز کرونا در استان فرهنگی کردستان در روزهای اخیر خبری سخت و دردناک است و امیدواریم با کمک خود مردم و مقابله با این ویروس شاهد کاهش کرونا در استان باشیم.

پویا طالب‌نیا مدیر پایگاه منظر فرهنگی هورامان نیز در این مراسم از حمایت و همکاری اصحاب رسانه در راستای ثبت جهانی هورامان تقدیر کرد.

 

پایان پیام/

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

جایزە ادبی و فرهنگی و هنری “ئەم پاییزە” یادوارە سید محمد صفایی در تکاب

جایزە ادبی و فرهنگی و هنری “ئەم پاییزە” یادوارە سید محمد صفایی، طی مراسمی باشکوە  …

عکس

خاک اثری متفاوت از عکاس ایرانی در «جشنواره‌ی عکس سیاره زمین»بارسلون

جشنواره‌ی عکس آگورا (Agora: The Worldwide Awards Photo Festival) از روز اول ماه ژانویه تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *