انتخابات

پیام قدردانی فرماندار میرآباد از حضور پرشکوه مردم در انتخابات

فرماندار میرآباد در پیامی از حضور حماسی، گرم، پرشور، هوشیارانه و اگاهانه مردم در آزمون بزرگ یازدهم اسفندماه قدردانی كرد و مشاركت تاریخی شهروندان در این انتخابات را بیعت مجدد با آرمان های والای انقلاب، نظام، امام راحل، شهدا و رهبری دانست.

حضور گسترده و حماسی مردم شهرستان میرآباد در انتخابات یازدهم اسفندماه، برگ زرین دیگری بود كه بر تاریخ افتخارات مردم این دیار افزوده شد ومردم با حضور به موقع و آگاهانه خود حماسه ای بی نظیر، ماندگار و تاریخی خلق كردند و در خلق حماسه سیاسی ای دیگر نقش خود را به خوبی ایفاء نمودند.

حضور پرشور در انتخابات، فارغ از نتایج آن، یک نتیجه مهم و یک پیام روشن داشت و آن پیروزی مردم بر یأس‌آفرینی دشمنان داخلی و خارجی  و بیعت مجدد با آرمان های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهیدان است.

بدون شك حضور گسترده و مشاركت شما مردم در انتخابات برگ تاییدی است برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی و قدردانی از خدمات دولت مردمی سیزدهم، امیدوارم این روحیه مشاركت و معاضدت و عشق به نظام اسلامی و رهبری حكیمانه انقلاب در بین شما سایه گستر باشد.

اینجانب بر خود فرض میدانم از خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، بانوان، روحانیون، دانشجویان، فرهنگیان، نخبگان، اصناف و بازاریان، كشاورزان، اصحاب رسانه، نامزد های انتخاباتی و طرفدارانشان، جوانان برومند به ویژه رأی اولی‌ها و آحاد مردم شهید پرور شهرستان میرآباد كه این حماسه سیاسی را خلق كردند، تقدیر و تشكر نمایم.

همچنین لازم می دانم از تمامی دست‌ اندركاران برگزاری انتخابات، اعم از دهیاران، نیروهای نظامی و انتظامی، هیئت اجرایی و نظارت، نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، كاربران رایانه، اعضای ستاد انتخابات  و…تقدیر و تشكر نموده و امیدوارم همواره در پرتو انوار الهی موفق و موید باشند.

حسین خضری
فرماندار شهرستان میرآباد

11 اسفند ماه 1402

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

آبان

برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت 13 آبان در شهرستان میرآباد

فرماندار میرآباد؛ 13 آبان امسال میدان انزجار مردم از اسرائیل خواهد بود به گزارش پایگاه …

علوی

عزم جدی برای رفع محرومیت و پیشرفت شهرستان با مشارکت بنیاد علوی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میرآباد‌؛  شنبه مورخ 06 آبان ماه 1402،”ناصر عابدی”دبیر بنیاد علوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *