میرآباد

فرماندار میرآباد: گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه ضروری است

فرماندار میرآباد: گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه ضروری است و برای توسعه این امر مهم در این شهرستان تلاش خواهم کرد

به گزارش پایگاه خبری بتین نیوز؛ فرماندار میرآباد با بیان اینکه وجود کتابخانه ها به عنوان یک بستر فرهنگی همواره در ارتقاء سطح آگاهی جامعه مهم است و برای توسعه این امر تلاش خواهم کرد افزود؛ کتابخانه ها موجب حفظ هویت ملی و مذهبی و مکان مناسبی برای ایجاد سرمایه گذاری های فرهنگی است
“حسین خضری” هفته کتاب را فرصت مناسبی در جهت آشنایی جوانان و جوانان با فرهنگ کتابخوانی دانست و گفت:در امر کتابخوانی دانش آموزان، کودکان و خانواده ها بایستی مورد توجه قرار گیرند و باید تلاش شود تا بستر مناسب جهت استفاده مطلوب از امکانات و مکان های فرهنگی شهرستان، بخصوص کتابخانه مهیا شود.

فرماندار میرآباد در ادامه اجرای طرح توسعه فضای فرهنگی و كتابخانه در اين شهرستان را بسيار ضروری عنوان كرد و گفت: نياز است تا مصوبات جلسات انجمن كتابخانه عمومی شهرستان با جديت بيشتري دنبال شده و به انجام برسد.
وی از كليه اعضاء جلسه خواست تا از هيچ كوششی در جهت ترويج فرهنگ كتاب و كتابخوانی دريغ نكنند و از همه امكانات موجود در اين خصوص بهره بگيرند.

در پایان مسائل و مشكلات مربوط به امور كتابخانه و همچنين ايجاد زمينه های لازم در جهت ترويج فرهنگ كتاب و كتابخوانی در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر در جلسه با ارائه راهکار و نظرات تخصصی خویش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

 ‍ ‍ نەورۆز

نەورۆز هێمای ژیانە…..

‍ ‍ ‍ نەورۆز هێمای ژیانە….. کەیوان ڕەحیمی نەورۆز و هاتنی وەرزی نوێ لە هەموو جیهان واتەی نوێ …

انتظامی

کشف مواد محترقه در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از کشف بیش از ۶۰هزار انواع مواد محترقه خبر داد سرهنگ موسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *