آبان

برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت 13 آبان در شهرستان میرآباد

فرماندار میرآباد؛ 13 آبان امسال میدان انزجار مردم از اسرائیل خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری بتین نیوز؛ امروز یکشنبه مورخ 07 آبان 1402 جلسه هماهنگی برگزاری مراسم و گرامیداشت 13 آبان با ریاست “حسین خضری” فرماندار میرآباد و با حضور امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار گرديد.

فرماندار میرآباد در این جلسه با اشاره به وضعیت سیاسی حاکم بر جهان اظهار داشت؛ امروز جبهه حق علیه باطل مشخص شده است و جهان به نقطه عطفی از نمایش انزجار مسلمانان و آزادیخواهان جهان از جنایات رژیم غاصب  تبدیل شده و چهره پلید این رژیم کودک کش بیش از گذشته برای همه به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس با دست زدن به جنایات متعدد مرزهای انسانیت را جابه جا کرده و در کنار این همه جنایات، این دولت خونخوار آمریکا است که همچنان حامی شماره یک این رژیم اشغالگر است و خوی ددمنشی خود را بار دیگر به تمامی آزادیخواهان جهان به نمایش گذاشته است.

“حسین خضری” با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی در خصوص جنایات آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل افزود: امروز تبیین جنایت آمریکا در دنیا و نشان دادن چهره دروغین آنان در حمایت از حقوق بشر، ضرورتی انکار ناپذیر است و ما وظیفه داریم به عنوان افرادی که رسالت انقلاب را به دوش می کشیم در انجام این وظیفه خطیر کوتاهی نکنیم.

فرماندار میرآباد ادامه داد: یوم الله ۱۳ آبان فرصت مناسبی است که باید از آن برای نشان دادن چهره واقعی شیطان بزرگ استفاده و آن را به میدانی برای نمایش انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت از جبهه مقاومت تبدیل کرد.

“حسین خضری” تأکید کرد: تمام مسئولین و دستگاه های اجرایی موظفند با تمام توان برای برگزاری باشکوه این مراسم همکاری کنند و 13 آبان امسال با توجه به شرایط حاکم در دنیای اسلام باید متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود و در این روز تلاش شود با تبین جنایات اسرائیل و آمریکا برای دانش آموزان، ذهن نسل جوان امروز را با فلسفه استکبار ستیزی و شعار همیشه زنده مرگ بر آمریکا آشنا کرد.

ایشان ادامه دادند؛ راهپیمایی یوم الله 13 آبان متعلق به آحاد مردم است و حضور حداکثری مردم به همراه دانش آموزان می تواند بر شکوه این مراسم بیافزاید و قطعا مردم متدین شهرستان میرآباد بار دیگر با حضور حماسی خود صحنه های زیبایی را خلق خواهند کرد.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

میرآباد

فرماندار میرآباد: گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه ضروری است

فرماندار میرآباد: گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه ضروری است و برای توسعه این امر مهم …

علوی

عزم جدی برای رفع محرومیت و پیشرفت شهرستان با مشارکت بنیاد علوی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میرآباد‌؛  شنبه مورخ 06 آبان ماه 1402،”ناصر عابدی”دبیر بنیاد علوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *