گازرسانی

گاز رسانی به 63 روستای شهرستان مهاباد

گاز رسانی به 63 روستای شهرستان مهاباد در حال انجام است.

 

به گزارش بتین نیوز ،رئیس شرکت گاز شهرستان مهاباد گفت: گاز رسانی به ۶۳ روستای این شهرستان در هشت محور و با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد ریال در حال انجام است.گاز رسانی به 63 روستای شهرستان مهاباد

عبدالواحد مریمی افزود: هم اکنون عملیات گازرسانی در هشت محور که بخش عمده آنها در روستاهای بخش خلیفان قرار دارد، درحال انجام است که با اتمام آن ضریب گازرسانی شهرستان به ۸۵ درصد می رسد.

مریمی، با بیان اینکه درحال حاضر ۸۳ روستای این شهرستان از گاز طبیعی بهره مندهستند، گفت: گاز رسانی به ۲۰ روستای دیگر هم در دست طراحی است که با اتمام آن تمام روستای بالای ۲۰ خانوار از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی اظهارکرد: در سه سال گذشته ۳۱ روستای مهاباد به شبکه ملی گاز متصل شده است که این آمار در ۱۸ سال گذشته حدود ۵۰ روستا بود.

رئیس شرکت گاز شهرستان مهاباد، با بیان اینکه دولت اعتبارات قابل توجهی برای گازرسانی به مناطق سخت گذر خلیفان هزینه می کند، افزود: هزینه هر علمک گاز در بخش خلیفان مهاباد بالای یک میلیارد ریال است که این میزان در مناطق شهری حدود ۱۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.

شهرستان مهاباد دارای ۸۲ هزار مشترک گاز طبیعی است که از این تعداد ۱۶ هزار مشترک در مناطق روستایی و مابقی در مناطق شهری قرار دارند.

خبرنگار:هلاله سید امینی

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

رقم

رقم مستمری مددجویان بهزیستی وکمیته امداد درسال ۱۴۰۳ با افزایش یافت

رقم مستمری مددجویان بهزیستی وکمیته امداد درسال ۱۴۰۳ با افزایش ۳۰درصدی با احتساب بُعد خانوار …

 ‍ ‍ نەورۆز

نەورۆز هێمای ژیانە…..

‍ ‍ ‍ نەورۆز هێمای ژیانە….. کەیوان ڕەحیمی نەورۆز و هاتنی وەرزی نوێ لە هەموو جیهان واتەی نوێ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *