تئاتر

نمایش برگزیده در جشنواره تئاتر خیابانی بوکان به جشنواره سراسری لاهیجان راه پیدا می کند

دبیر اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی بوکان گفت: نمایش برگزیده در جشنواره تئاتر خیابانی بوکان به جشنواره سراسری لاهیجان راه پیدا می کند.

به گزارش بتین نیوز، «افشین ناصری» در اولین جلسه ستاد برگزاری جشنواره استانی تئاتر خیابانی بوکان که به ریاست «ئاوات براخاصی» معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوکان برگزار شد، گفت: در یک دهه گذشته گروه های نمایشی بوکان در جشنواره های تئاتر خیابانی منطقه ای و کشوری حضور مستمر و پرررنگی داشته و موفق به کسب عناوین متعددی شده اند و این سبب شد که بوکان به عنوان محل برگزاری اولین جشنواره تئاتر خیابانی آذربایجان غربی انتخاب شود.

وی افزود: فراخوان جشنواره منتشر شده و با نظر هیئت بازبینی از بین آثار ارسالی به دبیرخانه هفت گروه  از شهرستانهای مختلف استان برای حضور در بخش مسابقه جشنواره انتخاب می شوند و سه گروه از بوکان نیز در بخش جنبی حضور خواهند داشت و نمایش برگزیده جشنواره با نظر هیئت داوران به جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان راه پیدا می کند.

ناصری ضمن اشاره به  بیش از 20 اجرا در مناطق مختلف شهر بوکان و روستاهای بزرگ نزدیک به شهر خاطر نشان کرد: این جشنواره که با نام ناله شکینه در سه روز برگزار می شود یکی از بزرگترین اتفاقات فرهنگی چند سال اخیر در این شهرستان است که نیاز به همراهی و همفکری تمامی هنرمندان و مسئولان نیاز داریم.

دبیر اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی بوکان در پایان گفت: مهم ترین مشکلی که اکنون در مسیر برگزاری این جشنواره به نحو احسن وجود دارد، کمبود اعتبارات است که انتظار داریم شورای شهر و شهرداری در تخصیص اعتبارات و دیگر ادارات در خصوص اسکان و ایاب و ذهاب ما را یاری کنند.

0036  

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کوبانی» در آلمان برگزار ‌می‌شود

«طاها کریمی» فیلمساز فقید بانه‌ای در بخش‌های مختلف رقابتی داستانی، انیمیشن و مستند در کشور آلمان برگزار می‌شود.

عطرآگین شدن شهر بوکان به پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت

همچنین این کاروان با حضور در بین بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی حال و هوای دیگر به مسجد فاطمه زهرا ( س) دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *