بودجه امسال شهرداری بوکان ۱۸۲۰ میلیارد ریال است

شهردار بوکان از اختصاص بودجه ۱۸۲۰ میلیارد ریال برای شهرداری این شهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش بتین نیوز ، رشید میرحسامی شهردار بوکان ،در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گفت: بودجه مصوّب این شهرداری برای سال جاری ۱۸۲۰ میلیارد ریال است که از این مقدار ۱۰۱۵ میلیارد ریال آن برای فعالیت‌های جاری، ۸۰۵ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی اختصاص می‌یابد.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۳۰ میلیارد ریال بودجه برای شهرداری مصوّب شده بود که ۸۵ درصد آن محقق شد؛ ۶۸۰ میلیارد ریال جاری و ۶۳۰ میلیارد ریال عمرانی و نیز ۱۰ میلیارد تومان مطالبات هزینه شده است.

میرحسامی میزان بدهی شهرداری بوکان در زمان تحویل را ۱۰۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: شهرداری ۷۰۰ میلیارد ریال از مطالبات معوقه پیمانکاران عمرانی را پرداخت کرده و در همین راستا یک قطعه زمین واقع در سه راهی پهلوانی از املاک این شهرادری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به فروش رفته است.

میرحسامی علت کاهش درآمد شهرداری بوکان در سال گذشته را کاهش صدور پروانه ساختمانی عنوان کرد و افزود : در سال ۱۳۹۹ تعداد یک هزار و ۸۹ پروانه ساختمانی صادر شده که این تعداد در سال گذشته ۷۵۰ فقره بوده که ۳۱ درصد کاهش داشته است.
batin

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

عطرآگین شدن شهر بوکان به پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت

همچنین این کاروان با حضور در بین بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی حال و هوای دیگر به مسجد فاطمه زهرا ( س) دادند.

فوتبال

منتخب ینگی‌کند و تیکانتپه قهرمان مسابقات جام نوروز

رقابت های فوتبال روستایی جام نوروز بوکان در نهایت و بعد از ۷۴ بازی با قهرمانی تیم منتخب تیکانتپه و ینگی‌کند در مقابل ملالر به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *