جایگاه

جایگاهداران c.n.g بوکان: توانایی پرداخت فیش گاز را نداریم

سه تن از جایگاه داران c.n.g در شهرستان بوکان اعلام کردند که به دلیل عدم توانایی در وصول هزینه ها جایگاهداران این ناحیه ناگریز به عدم پرداخت فیش گاز هستند.

جایگاهداران c.n.g  در شهرستان بوکان در نامه ای که امروز شنبه 20 فروردین ماه در اختیار زریان موکریان قرار گرفته خطاب به فرمانداری بوکان نوشتند:  سیاست نادرست و غیرکارشناسی و وزارت نفت در سال نو منجر به افزایش چشمگیر مخارج جایگاهداران شده است و همزمان   تعدیل و افزایش کارمزد و بسته ی جبرانی تخصیص نیافته است.

این جایگاهداران در ادامه نامه خود نوشتند: متاسفانه علی رغم میل باطنی به دلیل عدم توانایی در وصول هزینه ها جایگاهداران این ناحیه ناگریز به عدم پرداخت فیش گاز از هفته ی آتی خواهند بود.

متن نامه این جایگاه داران که در تاریخ هفتم فروردین ماه امسال خطاب به فرماندار بوکان نوشته شده به شرح زیر است:

فرماندار محترم بوکان

با سلام…

با توجه به مشکلات عدیده در سال نو از جمله افزایش حقوق پرسنل، اعمال مالیات بر ارزش افزوده، حق انواع بیمه، لوازم مصرفی، تعمیرات، نگهداری و ملزومات ارائه خدمات به مشتریان،  علی رغم تورم روزمره ناشی از تحریم های ظالمانه ی دشمنان که صنف ما را به صورت مستقیم هر ماهه و هرساله از سال 1396 هدف قرارداده است؛ تاکنون با فداکاری و مقاومت پشتیبان دولت بوده ایم.

اکنون با توجه به سیاست نادرست و غیرکارشناسی و وزارت نفت در سال نو که منجر به افزایش چشمگیر مخارج جایگاهداران گردیده و هیچ گونه تعدیل و افزایش کارمزد و بسته ی جبرانی تخصیص نیافته است که الحق نمونه بارز ظلم و در مقابل مقاومت و فداکاری جایگاهداران در چند سال اخیر بوده است.

لیکن این وضعیت موجب نارضایتی جایگاه داران این ناحیه گردیده و توانایی پرداخت مخارج  را از جایگاهداران در چند سال اخیر بوده است. لذا خواهشمندیم موضوع را طی فوریت بررسی فرمایید.

با توجه به عرایض بالا، متاسفانه علی رغم میل باطنی به دلیل عدم توانایی در وصول هزینه ها جایگاهداران این ناحیه ناگریز به عدم پرداخت فیش گاز از هفته ی آتی خواهند بود.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

عطرآگین شدن شهر بوکان به پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت

همچنین این کاروان با حضور در بین بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی حال و هوای دیگر به مسجد فاطمه زهرا ( س) دادند.

فوتبال

منتخب ینگی‌کند و تیکانتپه قهرمان مسابقات جام نوروز

رقابت های فوتبال روستایی جام نوروز بوکان در نهایت و بعد از ۷۴ بازی با قهرمانی تیم منتخب تیکانتپه و ینگی‌کند در مقابل ملالر به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *