فرماندار

جعفر توان، فرماندار سقز شد؛ فرماندار جدید برنامه هایش را تشریح کرد

سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان سقز اظهار داشت: تحقق فرامین مقام معظم رهبری، توجه به تحقق شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب، کار جهادی و جهاد تبیین و تکریم واقعی ارباب رجوع در سرلوحه کارهایم خواهد بود.

به گزارش روابط بتین نیوز ، جعفر توان روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان سقز در سالن پردیس سینمایی مهر افزود: فرزند انقلاب، سرباز نظام و مقام معظم رهبری هستم و برای گرفتن پست به دنبال نان و نام نبوده ام.
توان تصریح کرد: تعامل همراه با اخلاق و احترام به مردم، بازدید میدانی، کارکارشناسی، حضور در روستاها، از برنامه های اصلی و رعایت اخلاق اسلامی، انضباط کاری، هدایت افکار عمومی به سمت واقعیت، همفکری و تعامل با نماینده مجلس و ادارات و توجه به عدالت و فساد ستیزی از اولویت های اداری خواهد بود.
توان ادامه داد: عدم برگزاری جلسات در وقت اداری، برگزاری جلسات نتیجه محور و با دستور کار مشخص، ضرورت حضور مدیران در جلسات نه معاونان و کارشناسان، پیگیری تحقق اشتغال سالانه و ثبت در سامانه رصد از دیگر برنامه هاست.
وی با عنوان اینکه شهرستان سقزاز دو اولویت استانی اعلام شده توسط استاندار محترم، در حوزه طرح اقدام ملی مسکن در جایگاه مناسبی قرار دارد، افزود: وضع شهرستان سقز از لحاظ ایجاد اشتغال مناسب نیست و باید ۴ هزار و ۷۸۹ شغل به عنوان تعهد سالانه محقق شود.
وی با بیان اینکه شهرستان سقز از لحاظ جغرافیایی دارای اهمیت استراتژیک، اقلیم مناسب و نیروی انسانی متخصص و متعهد است اضافه کرد؛ گردشگری سلامت از دیگر ظرفیت های مهم شهرستان سقز برای توسعه است که باید با توسعه فضاهای بیمارستانی و درمانی، این امر باید محقق شود.
وی معادن شهرستان ، طلای قلقله، تئاتر کُردی و هتل ورزش را از دیگر ظرفیت ها و زیرساخت های مناسب شهرستان سقز برشمرد.
جعفر توان همچنین اظهار داشت: این شهرستان در حوزه کشاورزی، سرآمد و رتبه دوم را در تولید گندم دارد و از قطب های اصلی تولید عسل آبزیان و دارای ضریب مکانیزاسیون بالایی است.

انتصاب ها برمبنای توانمندی خواهد بود
فرماندار جدید سقز در حوزه انتصاب ها هم اظهار داشت: انتصاب بر اساس برنامه های دولت و برمبنای توانمندی و تقسیم کار و بومی گزیی، خواهد بود.
توان با اشاره به نقش بازارچه های رسمی در اشتغال و عنوان اینکه حجم مبادلات در بازارچه مرزی استان بسیار مناسب است، اظهار امیدوری کرد که بازارچه سیف در راستتای رفع مشکلات معیشتی مرزنشینان بازگشایی شود.
سرپرست جدید فرمانداری سقز با اشاره به اهمیت نقد منصفانه هم اظهار کرد: نقد منصفانه رسانه ها با علم و تخصص و ارائه پیشنهادهای سازنده، رهگشای توسعه است و در شهرستان فرصت نقد منصفانه رسانه‌های شناسنامه‌دار فراهم خواهد بود.
وی با عنوان اینکه فرمانداری غیر از انتخابات، کار اجرایی انجام نخواهد داد، افزود: فرماندار مسئول پیشبرد و هماهنگی بین بخشی است.
توان، تصریح کرد: فرماندار تمام مردم شهرستان سقز هستم و غیر از امام، انقلاب، شهدا و رهبری، به کسی تعلق خاطر ندارم.
توان در ابتدای آیین معارفه، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شهرستان سقز، شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهدای ایران، شهید سردار هوشنگ ورمقانی از شهدای کردستان، شهید مهدی ورمقانی از شهدای شمال غرب کشور و شهدای پیشمرگان مسلمان کردُ را گرامیداشت.
جعفر توان از تلاش های کامیل کریمیان، فرماندار قبلی سقز برای توسعه و آبادنی این شهرستان و حسن اعتماد استاندار کردستان برای واگذاری پست سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سقز تقدیر و تشکر کرد.
جعفر توان، از نیروهای وزارت کشور، عنوان های؛ مدیرکل امور اقتصادی استانداری کردستان، فرماندار دیواندره، معاون فرماندارهای بانه و دیواندره، شهردار شهرهای سقز، بوکان و مریوان و بخشدار مرکزی اشنویه را در کارنامه کاری خویش دارد.

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

حادثه

انفجار گاز در سقز حادثه آفرید

انفجار گاز در سقز حادثه آفرید به گزارش بتین نیوز ،ارسطو گویلی اظهار کرد : …

ورزشکار

پیکر قهرمان سقزی در آرامستان «آیچی» آرام گرفت + تصویر

پیکر «فریار امینی پور» قهرمان موی تای کشور که ۲ هفته پیش در یک حادثه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *