قاچاق

کشف ۲۵ تن کود شيمایی قاچاق در پیرانشهر

فرمانده انتظامی استان از کشف 25 تن کود شيمايي به صورت قاچاق با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بتین نیوز ، سردار ” مسعود خرم نیا ” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبنی بر قاچاق مقادير کود شيميايي در مسیر “تمرچین – پیرانشهر” توسط اشخاصی به هویت معلوم، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.

وي افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران در نهایت کامیون های متهمان شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در بازديد از آن ها مقدار ۲۵ تن کود شیمیایی به صورت فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با بيان اينکه در اين رابطه ۶ متهم دستگیر و ۳ دستگاه کامیون توقیف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کود های کشف شده را بيش از ۸ ميليارد ريال برآورد کردند.

سردار خرم نیا در پایان از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي، قاچاق کالا و ارز موضوع را از طريق فوريت هاي پليس ۱۱۰ اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس مي باشد./قارتال نیوز

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

رسانه ها افسران جنگ نرم نظام و کشور هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه ها افسران جنگ نرم نظام …

عفو ۲ محکوم به قصاص در مهاباد بعد از ۱۰ سال

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش بیست و پنجمین و بیست و ششمین سازش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *