رسانه ها افسران جنگ نرم نظام و کشور هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه ها افسران جنگ نرم نظام و کشور هستند که در برهه های مختلف در کنار نظام بودند.

به گزارش بتین نیوز به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان، علیرضا نوروزی در همایش رسانه و حماسه حضور که با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان برگزار شدگفت: انتخابات اخیر خانه مطبوعات استان یکی از پرشکوهترین و بی حاشیه ترین انتخابات سال های اخیر بود که با حضور ۸۵ درصد از اعضای خانه مطبوعات استان برگزار شد.

نوروزی با تبریک به منتخبین خانه مطبوعات استان ابراز امیدواری کرد این منتخبین بیشتر از سالهای گذشته در اختیار اعضای خانه قرار گیرند.

نوروزی با اشاره به انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند ماه گفت: انتظار حماسه تاریخی دیگری از مردم داریم که نشانگر ایرانی قدرتمند و متحد باشد.

وی از رسانه ها به عنوان رسانه ها افسران جنگ نرم نظام و کشور نام برد و افزود: با تلاش طلایه داران رسانه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین از برگزاری جشنواره حماسه حضور در استان خبر داد و کفت: این جشنواره در ۳محور گزارش خبری،گزارش تصویری و یادداشت و مقاله برگزار می شود.

نوروزی ادامه داد: فقط شرکت کنندگان در مراسم رسانه و حماسه حضور  می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی مهلت  ارسال آثار به این جشنواره را ٢٠ بهمن ماه سالجاری عنوان کرد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره قبل از آغاز انتخابات برگزار خواهد شد.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

عفو ۲ محکوم به قصاص در مهاباد بعد از ۱۰ سال

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش بیست و پنجمین و بیست و ششمین سازش …

جنوب

بازداشت شهردار و یک عضو شورای شهر در جنوب آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: شهردار و یکی از اعضای شورای شهر جنوب آذربایجان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *