ارومیه

توقیف محموله115 کیلویی شیشه در ارومیه

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون با 115 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ارومیه، خبر داد.

به گزارش بتین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار  ” رحیم جهانبخش ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به داخل کشور ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از ورود خودرو به داخل استان، به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار می گیرد و در این راستا چند تیم از ماموران  ضمن شناسایی محور تردد این خودرو و در پایش چند ساعته در نهایت در محور “ارومیه- مهاباد” موفق شدند خودروی مورد نظر را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران در اقدام هوشمندانه نسبت به توقیف کامیون اقدام و در بازرسی از آن مقدار 115 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت حرفه ای جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: در اين راستا 1 نفر سوداگر مرگ دستگير و 1 دستگاه کامیون نیز توقیف که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفی شد.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به نقش مهم فراجا در مبارزه با مواد افیونی، خاطرنشان کرد: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی دارد.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

رقم

رقم مستمری مددجویان بهزیستی وکمیته امداد درسال ۱۴۰۳ با افزایش یافت

رقم مستمری مددجویان بهزیستی وکمیته امداد درسال ۱۴۰۳ با افزایش ۳۰درصدی با احتساب بُعد خانوار …

 ‍ ‍ نەورۆز

نەورۆز هێمای ژیانە…..

‍ ‍ ‍ نەورۆز هێمای ژیانە….. کەیوان ڕەحیمی نەورۆز و هاتنی وەرزی نوێ لە هەموو جیهان واتەی نوێ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *