هنگامه

کمک ۸۲ میلیون تومانی خیّر عرصه سلامت به بیمارستان شهید دکتر قلی پور شهرستان بوکان

خیّر بزرگوار سرکار خانم دکتر هنگامه درخشان ۸۲ میلیون تومان جهت خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان اهداء کرد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفتگو با  پایگاه خبری بتین نیوز  اظهار داشت: خیّرین سلامت زمینه ساز و بستر ساز توسعه سلامت در جامعه هستند خیرین بازوان توانمند مدیران سلامت به شمار می روند که با گشاده دستی در راه کمک به حوزه سلامت شهرستان گام بر می دارند.

دکتر حسین زاده افزود: خیّر بزرگوار سرکار خانم دکتر هنگامه درخشان (دندانپزشک) مبلغ ۸۲ میلیون تومان را جهت خرید تجهیزات و وسایل ارتوپدی به بخش های مختلف بیمارستان اهداء کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان با اشاره به اینکه این خیّر بزرگوار تاکنون چندین مرحله کمک های نقدی و غیره نقدی خود را در جهت رفع کمبود ها و مشکلات عرصه سلامت شهرستان اهداء کرده است اظهار داشت: امید است با ادامه کمک های خیّرین، زمینه ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی و افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مردم عزیز شهرستان باشیم.

دکتر علی حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در پایان ابراز اميدواري كرد كه تمامي خیّرین و مردم شريف و با فرهنگ بوکان با اهدای کمک های خود راهگشای مشکلات حوزه سلامت شهرستان باشند.

لازم به ذکر است که این خیّر بزرگوار به عنوان یکی از چهره های ادبی و مدرسان دانشگاهی تاکنون موفق به چاپ مقالات متعدد و ترجمه چندین کتاب در زمینه ایمپلنت و دندانپزشکی زیبایی شده اند و در حوزه شعر و ادب نیز دارای کتاب مجموعه اشعار بنام پرنده ها برنمیگردند نیز می باشند.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه خيّرين که در عرصه ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این شبكه را یاری مي نمايند نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفيق و سعادت روزافزون خیرین سلامت را از درگاه خداوند تبارك و تعالي مسئلت مي نمايد.

 

خبرنگار: سلیمان امام زنبیلی

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *