جشنواره

«کاوه محمدزاده» دبیر دومین جشنواره سراسری اتودهای نمایشی بوکان شد

با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی

«کاوه محمدزاده» دبیر دومین جشنواره سراسری اتودهای نمایشی بوکان شد

دکتر «علیرضا نوروزی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی طی حکمی «کاوه محمدزاده» را به سمت دبیر دومین دوره جشنواره سراسری اتودهای نمایشی بوکان منصوب کرد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جشنواره اتودهای نمایشی بوکان، متن حکم دبیر دومین جشنواره سراسری اتودهای نمایشی بوکان به این شرح است:

بسمه تعالی

هنرمند گرامی آقای کاوه محمدزاده

با سلام با عنایت به تخصص، تعهد، توانمندی‌ها و تجارب ارزنده جناب عالی و برگزاری موفقیت‌آمیز اولین دوره جشنواره اتودهای نمایشی در شهرستان بوکان به موجب این ابلاغ به عنوان «دبیر دومین جشنواره سراسری اتودهای نمایشی» به میزبانی شهرستان بوکان منصوب می‌نمایم. با توجه به اهمیت مباحث تخصصی هنر به ویژه هنرهای نمایشی، تکالیف و وظایف ذاتی و قانونی این اداره کل در امر سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های اثربخش در کنترل محدودسازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های پیشگیرانه از شما انتظار می‌رود ضمن هماهنگی و همفکری با فرمانداری محترم و ادارات شهرستان بوکان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت متبوع، مجموعه کارشناسان حوزه مربوطه، متخصصین و افراد صاحب نظر، با ایجاد تعامل مناسب با مراکز غیر دولتی نسبت به انجام بهینه تمامی امور مرتبط اهتمام نمایید. امید که با توکل به ایزد منان در انجام امور محوله مؤید و منصور باشید.

🔹شایان ذکر است کاوه محمدزاده کارگردان، نمایشنامه‌نویس، بازیگر تئاتر و از مدیران فرهنگی و تئاتری استان آذربایجان غربی و شهرستان بوکان است. وی دارای ۲۴ سال سابقه تئاتر در جشنواره‌های شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری بوده و نیز تجارب مدیریتی به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بوکان، مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوکان، کارشناس فرهنگی شهرداری بوکان و شهرداری سیمینه و کارشناس، مجری برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری را در سطح منطقه موکریان داشته است. محمدزاده از کارگردانان مستعد و خلاق تئاتر است که در سال‌های اخیر حضور موفق و پررنگی به نمایندگی از استان آذربایجان غربی و ایران در جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی داشته و افتخارات و جوایز ارزنده و مهمی را کسب کرده است.

🔸نخستین دوره جشنواره منطقه‌ای اتودهای نمایشی بوکان به دبیری «کاوه محمدزاده» با ارسال ۸۶ اثر نمایشی و انتخاب ۲۶ اثر توسط هیأت انتخاب برای راهیابی به مرحله نهایی جشنواره در روزهای ۴ و ۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برگزار شد.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

کاهش ۸ درصدی تصادفات در بوکان

به گزارش بتین نیوز،سرهنگ موسی بهاری گفت: برابر آمار موجود در ۱۵ روزه تعطیلات نوروزی …

راهپیمایی

حماسه آفرینی بوکانی‌ها در روز جهانی قدس

امروز جمعه همزمان با سراسر جهان اسلام، بوکانی‌ها در روز جهانی قدس برای آزادی قدس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *