بوکان

فرماندار بوکان حرف آخر را زد / نیرویهای شرکتی قرارداد دولتی ندارند

بعد از آنکه عده ای نیروهای شرکتی جذب شده در سالهای اخیر در ادارات بوکان را «استخدامهای بی ضابطه» خواندند، فرماندار بوکان گفت: نیروهای شرکتی قرارداد دولتی ندارند و ربطی به دولت ندارند.
به گزارش بتین نیوز به نقل از زریان موکریان، «باباخان اسکندری» امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان که در سالن شهید رجایی برگزار شد، ضمن آنکه از رسانه های درخواست کرد که نقدها را منصفانه مطرح کنند، گفت: انتظار می رود رسانه ها نقشی وحدت آفرین داشته باشند و از طرح مطالب اختلاف آمیز خودداری کنند.
وی در ادامه به جنجالهای اخیر در خصوص آنچه «استخدامهای بی ضابطه» خوانده می شود، واکنش نشان داد و گفت: افرادی که به کار گیری شده اند شهروندان این شهر هستند و همه آنها شرکتی هستند و قراردادی با دولت ندارند.
اسکندری افزود: ادارات مختلف بخشی از کارهای خود مانند نظافت و… را از طریق فرآیندی قانونی به شرکتهای خصوص واگذار می کنند و این شرکتها نیز اقدام به بکارگیری افراد می کنند و این افراد ربطی به دولت ندارند.
این سخنان بعد از آن مطرح می شود که افرادی تحت عنوان فعالان ستاد انتخاباتی رییسی در خصوص جذب جوانان در ادارات بوکان در چند سال اخیر جنجال سازی کرده بودند. حتی یکی از این افراد خواستار بررسی این استخدامها از ۱۰ سال قبل شده بود.
بر اساس اطلاعاتی که در اختیار زریان موکریان قرار گرفته است این افراد همزمان با جریان سازی در فضای مجازی اقدام به پرونده سازی علیه  جوانانی کرده اند که از دولت روحانی تا به امروز تحت عنوان نیروی شرکت جذب ادارات بوکان شده اند./زریان موکریان

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *