بوکان

خلاصه داستان زمین خریداری شده برای آرامستان جدید بوکان

رییس شورای شهر در واکنش به انتقادات از زمین آرامستان جدید بوکان گفت: ۶۰۰ متر زمین مسکونی می دهیم و ۱۶ هکتار زمین کشاورزی می گیریم.

به گزارش بتین نیوز، «احمد رحمانی» رییس شورای شهر بوکان در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان که امروز دوشنبه در سالن شهید رجایی  برگزار شد، به انتقادات از زمین خریداری شده برای آرامستان جدید بوکان واکنش نشان داد و  گفت: بر اساس دستورالعمل انتخاب زمین برای آرامستان زمین باید در مسیر باد غالب باشد به همین دلیل در فراخوان انتخاب زمین تاکید شد که زمین پیشنهادی در مسیر کنارگذر بوکان باشد.
وی افزود: به دنبال انتشار این فراخوان شش زمین پیشنهاد شد و همزمان دو زمین منابع طبیعی نیز مطرح شد که به علت سنگلاخی بودن و هزینه های بالای تبدیل آن به آرامستان مورد موافقت قرار نگرفت.
رحمانی در ادامه گفت: در نهایت دو زمین مطرح شد که یکی در حدفاصل هواره برزه و روستای یاسیکند قرار داشت که علت دور بودن از شهر مورد موافقت قرار نگرفت.
وی در ادامه ضمن اشاره به نهایی شدن یک زمین واقع در کنار گذر به قیمت هر متر ۶۵ هزار تومان گفت: خلاصه قضیه انتخاب زمین برای آرامستان جدید بوکان تهاتر ۶۰۰ مترمربع زمین مسکونی از محل زمین آرامستان فعلی و دریافت ۱۶ هکتار زمین در مسیر کنارگذر است
عضو شورای شهر بوکان در ادامه تاکید کرد: اگر در سلامت بنده و اعضای شورای شهر در خصوص انتخاب زمین  شک کنیم نمی توان به سلامت امام جمعه و اعضای شورای روحانیت در که نظار بر فرایند انتخاب زمین بودند،شک کرد.
وی در پایان  به انتقادات از شرایط زمین انتخاب شده اشاره کرد و گفت: زمین مورد نظر در مرحله ثبت است و همزمان از ۱۲ اداره شهرستان استعلام صورت می گیرد./

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *