batin 12365

اتمام حجت فرماندار بوکان با ادارات:با مدیران حاشیه‌ساز، حاشیه دار و کم‌کار برخورد قانونی خواهد شد

فرماندار بوکان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت : با مدیران حاشیه‌ساز، حاشیه دار و کم‌کار برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بتین نیوز ،باباخان اسکندری سرپرست فرمانداری بوکان در اولین حضور خود در جلسه شورای اداری شهرستان نظم و انضباط مدیران را یکی‌ از راهکارهای موفقیت آنان دانست و گفت: مدیرانی که در جلسات تاخیر دارند باید پشت در بمانند و از جلسه بعد هیچ معاون و کارشناسی غیر از مدیر آن دستگاه اجازه شرکت در جلسه شورای اداری را ندارد.

اسکندری با اشاره به اینکه بعضی از مدیران خود را به مثابه نوه ائمه‌اطهار می‌دانند و به ارباب‌رجو‌عان اجازه ورود به اتاقشان را نمی‌دهند افزود : مدیران باید پاسخگوی ارباب‌رجوع‌ باشند و درب‌های خود را به روی مردم باز کنند و همواره پاسخگوی امورات مردم باشند و از ارجاع ارباب رجوع به سایر ادارات خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری بوکان با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌ها بایستی همواره از جناح بندی پرهیز کنند اظهار کرد : دولت سیزدهم به مشابه یک چتر می باشد که همه آحاد مردم را پوشش می دهد و مدیرانی که خود را وابسته به جناح خاصی می‌دانند جایگاهی در ساختار ما ندارد و همواره با کسانی که دنبال جناح بندی هستند برخورد خواهیم کرد.

او ضمن اشاره به سخنان ریاست جمهوری مبنی بر اینکه کسانی می توانند در دولت سیزدهم مدیر باشند که عملکردشان باعث شایستگی آنها باشد نه اینکه تحت حمایت افرادی دیگر باشند، تصریح کرد: با مدیران حاشیه‌ساز، حاشیه دار و کم‌کار برخورد قانونی خواهد شد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از ادارات در ایام دهه بصیرت گفت: چند اداره متاسفانه در ایام دهه بصیرت حتی یک بنر هم برای شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه (س) نصب نکرده اند یا اگر هم کرده باشند در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که این مهم اصلا قابل قبول نیست و باید مدیران پاسخگو باشند.

سرپرست فرمانداری بوکان عنوان کرد: همه مدیران شهری باید با برنامه های کوتاه ، میان و بلند مدت داشته باشند تا شاهد پیشرفت آن ارگان باشیم.

اسکندری اظهار داشت: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد و از توان نماینده شهرستان برای حل مسائل و مشکلات استفاده خواهیم کرد تا شرمنده مردم نباشیم.

بابا خان اسکندری با اشاره به اینکه نگاه مردم به طرح های نیمه تمام بیشتر است افزود: ادارات باید تکمیل طرح های نیمه تمام خود را در راس امور خود قرار دهند و تا اتمام این پروژه ها به فکر تعریف طرح های جدید نباشند.

او ادامه داد : استفاده از خودروهای ادارات خارج از وقت اداری برای مدیران ممنوع می باشد که از نیروی انتظامی درخواست داریم خودروهای پلاک قرمز بدون داشتن برگه ماموریت را توقیف نماید.

او در پایان ضمن اشاره به اینکه ادارات باید قوانین را بر خود حاکم کنند تصریح کرد : مدیران اجازه عزل و جذب به صورت غیر قانونی را ندارند و باید بر کار کارکنان خود نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

راهپیمایی

حماسه آفرینی بوکانی‌ها در روز جهانی قدس

امروز جمعه همزمان با سراسر جهان اسلام، بوکانی‌ها در روز جهانی قدس برای آزادی قدس …

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *