فرماندار یوکان

آنچه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بوکان گذشت

  • به دنبال انتصاب «باباخان اسکندری» به سمت سرپرست فرمانداری بوکان، مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد که مشروح آنچه در این مراسم گذشت در گزارش بتین نیوز روایت شده است.

به گزارش خبرنگار بتین نیوز ؛ روز گذشته قطار تغییر فرمانداران آذربایجان غربی به ایستگاه بوکان رسید و با حکم محمدصادق معتمدیان «باباخان اسکندری» به سمت سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شد. به دنبال این انتصاب، قبل از ظهر امروز پنج شنبه ( ۹ دی ماه ۱۴۰۰) مراسم تکریم و معارفه فرماندار بوکان با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی، مدیرکل حراست استانداری و جمعی از مسئولان و اقشار مردم بوکان برگزار شد.

امام جمعە شهرستان بوکان
ماموستا ملاعباس احمدی که اولین سخنران این مراسم بود، با بیان اینکه امین زاده مدیری «خوش فکر» بود، گفت: مسئولیت برای هیچ کس ماندگار نیست.

او ساده فکر، اندیشمند و بالا مقام بودن را از ویژگی های فرماندار جدید بوکان عنوان کرد و او را «از فرزندان خالص ایران زمین» خواند.

ماموستا احمدی در پایان اظهار امیدواری کرد که خدمت صادقانه به مردم بوکان در دستور کار ویژه فرماندار جدید این شهرستان قرار بگیرد‌.


محمد امین زاده، فرماندار سابق بوکان نیز گفت: در ۱۵ ماه مسئولیتم در منصب فرماندار، آنچه در توانم بود برای بوکان انجام دادم و از مردم این شهرستان که مشوّق من برای خدمت بودند، تقدیر و تشکر می کنم.

او همچنین آماری کلی از وضعیت بوکان ارائه داد و تصریح کرد: سرانه فضاهای ورزشی و آموزشی در بوکان پایین تر از میانگین استانی می باشد.

فرماندار سابق بوکان در پایان سخنان خود، از مردم بوکان طلب حلالیّت کرد و گفت: از حمایت های دکتر شهریاری، استاندار سابق و حاج انور حبیب زاده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که فرصت خدمتگذاری را برای بنده مهیا ساختند تشکر می کنم.

معاون استاندار: تغییر فرمانداران برای آغاز تفکرات جدید است و خدمتگذاری وظیفه همه خادمان ملت دانست .

ابراهیمی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: امین زاده از فرمانداران فعال استان بود و تغییر فرمانداران در آغاز بکار دولت، امری عادی و برای آغاز ذهنیت و تفکرات جدید است.

او افزود: باباخان اسکندری که از امروز به عنوان سرپرست فرمانداری در بوکان آغاز بکار خواهد کرد، فردی باسابقه مدیریتی قوّی و دارای توانمندی های فراوان است که لازم است در راستای سیاست های دولت و بهره بردن از تمام پتانسیل های بوکان، برای توسعه این شهرستان استفاده کند.

«باباخان اسکندری» فرماندار جدید بوکان نیز در حالی که بارها بر خدمتگزاری و نوکری به مردم تاکید کرد، گفت: برنامه بنده در بوکان  استفاده از تمام ظرفیتها و پتاسیلهای بوکان به بهترین شکل برای توسعه و آبادانی است و اعلام کرد در زمان مسئولیت اش درب اتاق فرمانداری به روی مردم بوکان باز خواهد بود.

اسکندری همچنین سنّت شکنی کرد و قاطعانه اعلام کرد که با چاپ بنر تبریک مخالف است و دسته گل را نیز از کسی قبول نمی کند و هزینه چاپ بنرها باید جمع آوری و در آینده به خانه سالمندان اهدا شود.

فرماندار جدید بوکان: با چاپ بنر تبریک مخالفم و دسته گُل نیز قبول نمی کنم.

در پایان این مراسم حکم «باباخان اسکندری» به وی اهدا شد و با اهدای لوح نیز از «محمد امین زاده» تقدیر به عمل آمد.

«باباخان اسکندری»، متولد شهرستان اشنویه و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.  او در دو انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اشنویه و نقده کاندیدا شد.
اگرچه  سال ۱۳۹۸ و در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجی از انصراف دیگر کاندیداهای این حوزه انتخابیه به نفع اسکندری به راه افتاد اما علی رغم کسب بیش ۵۰ هزار رای نتوانست به مجلس راه پیدا کند.

او سابقه ریاست بازرسی آموزش و پرورش شهرستان اشنویه، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر، معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد و سرپرستی بخشداری مرکزی شهرستان مهاباد را در کارنامه دارد.

محمد امین زاده از شهریور سال ۱۳۹۹ با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار بوکان معرفی شده بود.

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *