کمبود

کمبود پزشک متخصص در آذربایجان غربی

معاون امور درمان علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در برخی تخصص ها در استان با کمبود پزشک مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بتین نیوز ، مسعودی معاون امور درمان علوم پزشکی استان ، با اشاره به اینکه در برخی رشته ها همچون متخصص بیهوشی با کمبود پزشک و متخصص  مواجه هستیم گفت :  از۳۰۰نفر ظرفیتی که برای بیهوشی باید جذب می کردیم تنها ۳۰ نفر ثبت نام کردند و در حال حاضر با  ۲۷۰صندلی خالی در این رشته روبرو هستیم.

مسعودی در خصوص کمبود نیرو و پزشک متخصص در شهرستانها اظهار کرد: برخی شهرستان ها تک تخصص هستند و در برخی نیز از طرح ماندگاری برای جذب پزشک متخصص استفاده می کنیم و در زمانی که پزشک در مرخصی باشد از پزشک جایگزین استفاده می کنیم.

معاون امور درمان علوم پزشکی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه در خصوص نیرو پرستار در زمان عادی کمبودی نداریم، خاطر نشان کرد: متاسفانه با شیوع کرونا و ابتلا پرستاران به کرونا ، با کمبود نیرو مواجه می شویم ، بعنوان نمونه در حال حاضر ۴۵ پرستار بیمارستان طالقانی به کرونا مبتلا  و در قرنطینه هستند.

وی ادامه داد: برای کمبود نیروی پرستاری در استان نیز یک سری مجوزهای جذب نیرو صادر شده که به زودی جذب نیرو های جدید دردستور کار قرار می گیرد.قارتال نیوز

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

پیکر مطهر این جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم، با استقبال باشکوه مردم ارومیه از میدان انقلاب تا ابتدای خیابان سرداران تشییع و برای خاکسپاری به قطعه جانبازان باغ رضوان ارومیه منتقل شد.

برگزاری مراسم تشییع پیکر استاندار فقید آذربایجان شرقی در ارومیه

مراسم تشییع پیکر سردار عابدین خرم روز دوشنبه با حضور مسوولان کشوری و مدیران دستگاه …

رسانه ها افسران جنگ نرم نظام و کشور هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه ها افسران جنگ نرم نظام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *