پیام تبریک پایگاه خبری بتین نیوز به مناسبت روز خبرنگار

«جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون

خبرنگاران، زبان گویا و چشم بینای مردم برای رصد تلاش‌ها و دستاورد‌های خدمت‌گذاران آن‌ها و روایت‌کننده واقعیت‌های نهان و آشکار برای جامعه هستند. تعهد و مسئولیت‌پذیری آنهاست که می‌تواند فرآیند آگاهی‌بخشی به افکار عمومی را در مسیر تحقق عدالت اجتماعی رهنمون سازد.

خبرنگاری محصول تجسم امانت، صداقت،مسئولیت ،تعهد و دلسوزی و شجاعت است و وظیفه شناسی به ویژه در دنیای امروز که ممزوج با چاشنی خِرد ورزی ،روشنگری و سرعت بخشی در کمال صحت و دقت می باشد. امروز رسالت و وظیفه خبرنگار هم داستان تعلیم و تربیت و مسیر بخشی به جریان ناب انقلاب گردیده که می‌تواند با تبیین آرمانهای والای امام راحل عظیم الشان و اندیشه های پیامبر گونه رهبری عزیز تسهیل گر گام دوم انقلاب با اولویت شفافیت در اقدام و عمل و تحرک و تعالی و بالندگی ایران عزیز اسلامی باشد و دوشادوش رزمندگان عرصه حوزه و دانشگاه برای دفاع از ارزشهای انقلاب سدی سدید باشد در مقابله و مواجهه با تهاجم فرهنگی غرب که با تعبیر جنگ نرم در جریان است.

پایگاه خبری بتین نیوز، ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه یاد و خاطره شهید صارمی و درگذشتگان از این مجموعه باصفا غیرتمند و وظیفه شناس را گرامی داشته و از همت والا و خدمات بی منتهای تمامی خبرنگاران به ویژه تلاشگران عرصه خبرهای حوزه بحرانهای طبیعی که با اطلاع رسانی دقیق و وثیق و درک موقعیتهای سخت خدمتگذاران در مخاطرات طبیعی با اقناع و شفاف سازی و تنویر افکار عمومی به کاهش آلام متاثرین از حوادث و سوانح و اطلاع رسانی به سایر مردم نوع دوست ایران عزیز همراه ما در سرما و گرما ، کوه و دشت و بیابان قدم برمیدارید تقدیر و تشکر مینمایم .

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

اعلام فراخوان دومین جشنواره منطقه‌ای آئینی سنتی و آیین های نمایشی زیویه ( سقز)

فراخوان برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای آئینی سنتی و آیین های نمایشی زیویه ( سقز) مهلت …

نوروز

مراسم بزرگ‌ و باشکوه نوروز در شهر صاحب+ فیلم

مراسم بزرگ‌ و باشکوه  عید باستانی نوروز در شهر صاحب  استان کردستان برگزار شد به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *