پنجمین کتابخانه عمومی بوکان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی بتین نیوز، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی از افتتاح پنجمین کتابخانه عمومی شهرستان بوکان در ماه‌های آینده خبر داد.

خدیجه معصومی در گفتگو با خبرنگار هاژه اظهار کرد: شهرستان بوکان درحال حاضر دارای 4 کتابخانه عمومی است که یکی از آنها در شهر سیمینه قرار دارد.

وی افزود: کتابخانه عمومی استاد حقیقی، مستوره کوردستانی و سید کامیل امامی که در سال 1399 توسط شهرداری تأسیس شده، در شهر بوکان به شهروندان ارائه خدمات می‌دهند و کتابخانه عمومی مصباح‌الدیوان ادب نیز در شهر سیمینه درحال ارائه خدمات به شهروندان این شهر است.

معصومی تصریح کرد: در سال 1399 خانه محله در یکی از مناطق شهر توسط شهرداری به کتابخانه عمومی تغییر داده شد و به دنبال آن عملیات احداث کتابخانه عمومی روستای اوچ تپه نیز توسط دهیاری احداث گردید.

وی اضافه کرد: با افتتاح کتابخانه روستای اوچ‌تپه در نیمه اول سال 1401، شاخص‌های این شهرستان ارتقا می‌یابد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: وضعیت این شهرستان در مقایسه با مرکز استان و سایر شهرستان‌ها مطلوب است اما در مجموع نیاز به احداث کتابخانه جدید در این بوکان و سایر شهرهای استان وجود دارد.

خدیجه معصومی در پایان اضافه کرد: کتابخانه جدید اوچ تپه درحال واگذاری به نهاد کتابخانه‌های عمومی است و در آینده برای هر دو کتابخانه سید کامیل امامی و اوچ تپه نیرو جذب می‌شود.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

رسانه ها افسران جنگ نرم نظام و کشور هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه ها افسران جنگ نرم نظام …

عفو ۲ محکوم به قصاص در مهاباد بعد از ۱۰ سال

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش بیست و پنجمین و بیست و ششمین سازش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *