بابک رستم پور در راه مهاباد

احتمال سکانداری شهرداری مهاباد  توسط  مهندس بابک رستم پور

به گزارش بتین نیوز  به نقل از یک منبع آگاه؛بررسی ها از نتیجه رایزنی های اعضای شورای شهر مهاباد با گزینه های احتمالی انتصاب به عنوان شهردار این شهر نشان می‌دهد، بابک رستم پور از بخت بیشتری نسبت به دیگر گزینه ها برای رسیدن به سکان مدیریتی مجموعه شهرداری این شهر برخوردار است.

▫️بابک رستم پور متولد سال ۵۴ در مهاباد که تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران از دانشگاه امیر کبیر در سال ۷۷به پایان رسانده و از سال ۸۱ در شهرداری بانه مشغول به فعالیت بوده است‌.

▫️رستم پور در اواسط مرداد ماه سال ۹۳، از سوی شورای اسلامی شهر بانه به سمت سرپرست شهرداری بانه انتخاب و تا شهریور ۹۶ سکاندار شهرداری بانه بوده است.

▫️وی در آذر ۱۳۹۶ به عنوان شهردار بوکان انتخاب شد و عملکردش در حوزه های مختلف موجی از رضایتمندی در بین شهروندان بوکانی ایجاد کرد.

▫️کارخانه بازیافت، موزه مفاخر، پارک موکریان، ساماندهی مسیر منطقه تفریحی کوسه، پایان دادن به پروژه های زیرگذر میدان معلم و روگذر میدان وحدت، توجه ویژه به ایجاد المان ها و اصلاح مبلمان شهری، خدمات دهی به ساکنان مناطق مختلف حاشیه شهر و …را می‌توان از جمله مهمترین خدمات رستم پور به مردم بوکان عنوان کرد.

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

رسانه ها افسران جنگ نرم نظام و کشور هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه ها افسران جنگ نرم نظام …

عفو ۲ محکوم به قصاص در مهاباد بعد از ۱۰ سال

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش بیست و پنجمین و بیست و ششمین سازش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *