رزمایش

اجرای رزمایش بزرگ الی بیت المقدس ۱۲ در بوکان

رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ با حضور گردانهای بیت المقدس و با رمز یا علی ابن ابی طالب در بوکان برگزار شد.

به گزارش بتین نیوز، رزمایش «الی بیت المقدس»۱۲ گردانهای بیت المقدس سپاه بوکان در مناطق عمومی شهرستان و با هدف نمایش آمادگی نیروهای بسیجی برگزار شد.

فرمانده سپاه بوکان بعد از اعلام رمز شروع به گردانهای شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس به خبرنگار ما گفت: این رزمایش ۲ روزه چند محور و جهت سنجیده شدن آمادگی گردانهای الی بیت المقدس برگزار می شود و بسیجیان حاضر در رزمایش با حضور درکلاس های پیش بینی شده تمرین های لازم را پشت سر می گذارند.

سرهنگ پاسدار صمد محمد علی زاده افزود:  این رزمایش با هدف حفظ آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و اجرای ماموریت‌های دفاعی امنیتی و امدادی و همچنین آمادگی تمام قشرهای جامعه به خصوص بسیجیان خواهر و برادر برگزار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیج مظهر حق و اصلی‌ترین ستون نظام هست و افتخار بسیجیان پیمودن راه شهیدان و انبیای الهی است.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: بسیجیان باید راه و روش باکری ها را الگوی خود قرار دهند و عهد و پیمان ببندند که راه شهیدان را که راه پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) و ائمه اطهار (علیهم السلام) است تا آخرین نفس ادامه خواهند داد.

سرهنگ پاسدار صمد محمد علی زاده افزود: بسیجیان در طول تاریخ جمهوری اسلامی و در تمام لحظات حساس پای ارمانهای انقلاب اسلامی ایستاذه اند و باز خواهند ایستاد.

وی ادامه داد: در طول این چهل و سه ساله گذشته هر چا بسیج حضور فعال داشت نظام و انقلاب به موفقیت های بی نظیر ی دست پیدا کرده و انشالله با حضور شما بسیجیان قدس شریف نیز آزاد خواهد شد

محمد علیزاده در پایان با اشاره به لزوم آمادگی همه جانبه بسیجیان سرافراز در عرصه‌های رزمی ، دفاعی در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: در این رزمایش شاهد حضور و نمایش اقتدار بسیجیان در سطح شهرستان در راستای با انجام ماموریت های ابلاغی بودیم و آمادگی بسیجیان و دستگاه های نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

فرمانده سپاه بوکان گفت: بسیجیان پس از رزمایش در میعادگاه های نماز جمعه حضور پیدا کردند.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *