سردشت

جنازه دومین غریق سد سردشت هم کشف شد+ فیلم

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردشت از کشف جنازه دومین غریق در دریاچه سد این شهرستان خبر داد و گفت: جنازه دومین غریق در دریاچه سد سردشت با بالا آب از عمق ٣٣ متری پیدا شد.

به گزارش بتین نیوز ، نادر ساربانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی امروز نیز در قالب عملیات جست و جوی ١٦ روزه، با قایق آب نیرو در حال جست و جو برای کشف جنازه دومین نفر غرق شده بودند که در فاصله ٥٠٠ متری از محل کشف جنازه اولین نفر، موفق به پیدا کردن فرد غرق شده، شدند.

ساربانی بیان کرد: عملیات جست و جو در دو مرحله انجام گرفت که در مرحله دوم با ۲ غواص ثابت و ۶ غواص متغییر از کرمانشاه، پیرانشهر و بوکان در عمق ۳۵ متری و محدوده ۳ کیلومتری از نقطه حادثه انجام شد. همچنین ۲ قایق هلال احمر و آب نیرو جهت پشتیبانی و گشت حضور داشتند.

او بیان کرد: در نهایت ١٥ روز بعد پیکر متلاشی شده یکی از جوان‌های غرق شده در ۲ کیلومتری از نقطه حادثه کنار دریاچه سد پیدا و از آب بیرون کشیده شد و در شانزدهمین روز هم پیکردومین غریق پیدا شد.

رییس آتش نشانی سردشت با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون تنها این دو غریق در دریاچه سد جان باخته اند، تاکید کرد: همه ساله در فصل گرما تعدادی از هموطنان عزیز بدون توجه به علایم هشدار دهنده، به شنا در مخازن سدها، کانالهای آبیاری و تاسیسات آبی اقدام می کنند که عموما با خطرات جانی و احتمال غرق شدن همراه است. این تاسیسات صرفا برای آبرسانی طراحی و احداث شده و به هیچ وجه برای شنا کردن مناسب نیستند.

گفتنی است؛ دوم تیر ماه، نزدیک روستای «قلته» ٣ جوان جهت تفریح با قایق قصد عبور از دریاچه سد داشتند که قایق موتوری آنها دچار حادثه شده و واژگون می‌شود. در این میان یکی از سرنشینان قایق خود را نجات می‌دهد و ۲ نفر دیگر به علت ناآشنایی با فنون شنا و عمق زیاد آب متاسفانه غرق می‌شوند.

جنازه دومین غریق سد سردشت هم کشف

شد

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

کورس شبانه در بوکان جان خانم باردار و فرزندش را گرفت

برگزاری کورس‌های شبانه در بوکان موجب فوت خانمی باردار به همراه فرزندش شد. به گزارش …

گاز

حادثه انفجار گاز در بوکان

انفجار گاز در بوکان یک مصدوم و بیش از یک میلیارد تومان خسارات مالی برجای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *