فوتبال

لاوان نوروز بوکان دسته سه ای شد

تیم فوتبال لاوان نوروز بوکان بعد از برگزاری مسابقه هفته پایانی لیگ برتر استان با تیم نوژین بهار ارومیه با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم بوکان جواز حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور را کسب کرد.

اقای سواره رییس اداره ورزش و جوانان به این مناسبت پیام تبریکی منتشر کرد؛

قهرمانی مقتدرانه تیم فوتبال لاوان نوروز بوکان در رقابت های لیگ برتر استان و لحظه‌ها و صحنه‌های حساس و زیبا از به ثمر رسیدن تلاش و همت بلند ورزشکاران عزیزمان بار دیگر دل هواداران این تیم را پر از شادی و شعف نمود.

با پیگیری های جدی حاج انور حبیب زاده نماينده مردمی مردم فهیم بوکان در مجلس شورای اسلامی، حمایت های فرماندار محترم دکتر صنعتی ، و با تشکر از حسن نیت سردار ملکانی گرامی رییس هیات فوتبال استان ، اقای نیرویار دبیر محترم هیات استان و اقای شوکتی رییس هیات بوتبال بوکان در برگزاری این مسابقات خوشبختانه تیم نوروز بوکان سهم حضور در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور را با بازیکنان تیم ارومیه بدست آوردند.

اینجانب با تبریک این پیروزی به علاقمندان و هواداران پرشور و شعور تیم فوتبال نوروز مردم شریف بوکان، از تلاش‌های ارزنده مربیان و کادر فنی با درایت، بازیکنان شایسته و غیرتمند، مدیریت تیم و مسئولان ورزش استان قدردانی نموده، سربلندی روزافزون جوانان عزیزمان را از خدای منان مسئلت دارم./

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

بانوان

درخشش زنان ورزشکار سقز در مسابقات کشوری

افتخاری دیگر از بانوان کونگ‌فوکار سقزی این بار در مسابقات توآی کشور این مسابقات با …

یحیی

گل‌محمدی: از هوادارن پرسپولیس بابت باخت عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: قبل از اینکه درباره بازی امروز صحبت کنم، قصد دارم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *