هنر

دستاوردهای سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بوکان + گالری عکس

به درخواست نماینده بوکان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور برسی مشکلات حوزه فرهنگ و هنر به بوکان سفر کرد.

به گزارش بتین نیوز، ظهر امروز «سید محمود اسلامی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال دیدار اخیر «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با وزیر فرهنگ و ارشاد با استقبال «باباخان اسکندری» فرماندار بوکان و سایر مسئولان شهرستانی وارد بوکان شد.

اسلامی در این سفر از موزه مفاخر بوکان «منزل استاد حقیقی» بازدید کرد و از اختصاص بودجه برای تجهیز این موزه خبر داد.

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از سینما بوکان بازدید کرد و مقرر شد که شهرداری بوکان نسبت به بازسازی این سینما اقدام و تجهیز آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گیرد.

در ادامه «سید محمود اسلامی» در سالن شهید سلیمانی بوکان حاضر شد و از قسمت‌های مختلف این سالن دیدن کرد و مقرر شد که اعتباری جهت تجهیز و بازسازی این سالن از محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شود.

او در ادامه ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب دایر در فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در دفاتر انجمن هنرهای نمایش و انجمن خوشنویسان شهرستان حاضر شد و پای مشکلات آنان نشست و از مساعدت مالی به این انجمن ها خبر داد.

به دنبال دیدار اخیر «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاون وزیر وی در بوکان حضور پیدا کرد.

عکس از اقبال مرادی/صدای بوکان

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

راهپیمایی

حماسه آفرینی بوکانی‌ها در روز جهانی قدس

امروز جمعه همزمان با سراسر جهان اسلام، بوکانی‌ها در روز جهانی قدس برای آزادی قدس …

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *