مدیران

قطار سریع تغییر مدیران در مهاباد به راه افتاد

 

به گزارش خبرنگار بتین نیوز ؛ از اوایل آذرماه امسال موج تغییر مدیران شهرستان مهاباد آغاز شد و تا امروز ۱۸ دیماه، به ۱۰ مدیر رسیده است

موج گسترده تغییرات در شهرستان مهاباد از تغییر مدیر آب و فاضلاب شهرستان مهاباد شروع شد و حتی رئیس دفتر خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) در مهاباد و مدیر صدا وسیمای مرکز مهاباد را نیز فراگرفت.

در ۴۰ روز گذشته، تغییرات در شهرستان مهاباد باعث شد فرماندار شهرستان مهاباد، رییس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد ، مدیرشرکت آب و فاضلاب شهرستان مهاباد رییس اداره بهزیستی مهاباد ، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد، رییس دفتر خبرگزاری مهاباد، رییس شعبه مرکزی بانک کشاورزی مهاباد و رئیس صدا وسیمای مرکز مهاباد و آخرین آنها هم مدیر ورزش و جوانان مهاباد بود که تاکنون تغییر کردند 

این تغییرات واکنش شدید «مهندس جلال محمودزاده» نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی را به همراه داشت. وی در روز یازدهم دیماه در تذکر شفاهی به رئیس جمهور و وزیر کشور توقف برکنار و جابجایی مدیران و کارکنان بر اساس آنچه  وی «گرایشهای سیاسی و جناحی در دولت سیزدهم» را خواستار شد.

وی در ادامه نوشت که دولت در شهرهای کوچک و حتی بخشها کودتای اداری راه انداخته و  این فشار در استانها و شهرستانهایی که نمایندگان آن منتقد عملکرد دولت در اتفاقات اخیر بوده اند، بیشتر شده است.!

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی پیشتر نیز گفته بود که دولت جناب رئیسی در اقدامی نادر و عجیب به حذف مدیران شهرستانی به بهانه خودی و غیرخودی اقدام کرده است که این امر نه تنها باعث ایجاد تنش در شهرستان‌ها بلکه باعث عقب افتادگی بیشتر این مناطق به علت انتخاب مدیران ناتوان بدون سابقه و با عجله بسیار خواهد بود.

محمودزاده تاکید کرد: به نظر می‌رسد این رفتار مسئولین ارشد استانی بعد از نطق اینجانب در صحن مجلس شدت گرفته است به عنوان مثال در یک هفته اخیر ۱۰ مدیر شهرستان مهاباد را وادار به استعفا کرده و با عجله و فشار فراوان نسبت به انتخاب سرپرست ادارات مربوطه اقدام کرده‌اند.

وی خطاب به وزیر کشور افزود: جناب آقای وحیدی این چه شیوه مدیریت است؟ آیا می خواهید در دولت فراگیر ادعای خود، سرایداران ادارات را نیز عوض کنید؟ آیا کشور فقط متعلق به عده‌ای خاص است و تسویه حساب‌های سیاسی را به سطح پایین مدیران جزء شهرستان ها کشانده ایند؟ اینطور می خواهید به گفته خودتان ریل توسعه کشور را در مدار حرکت قرار بدهید؟

نماینده مهاباد در سخنانش گفت: چه دولتی را سراغ دارید وقتی دولت را تحویل بگیرد مدیران شهرستان های کوچک و دور افتاده را هم در دولت خود تحمل نکند و اقدام به جابجایی شبانه و دسته جمعی مدیران شهرستان بدون اطلاع قبلی نمایند و در اصل کودتای اداری در کشور، شهرها و بخش های کوچک ایجاد کند؟

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

مجلس

طرح اسیتضاح وزیر آموزش‌و‌پرورش اعلام وصول می‌شود

«محمودزاده» نماینده مهاباد در مجلس: طرح اسیتضاح وزیر آموزش‌و‌پرورش اعلام وصول می‌شود «محمودزاده» نماینده مهاباد …

مصدومیت ۴ نفر در تصادف با گله گرازهای وحشی در جاده مهاباد_سردشت

حمید محبوبی در این باره اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر ۶۰ مهاباد_سردشت رخ داد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *