انفجار

حادثه تروریستی در کرمان

دو انفجار مهیب در گلزار شهدای کرمان تعدادی زیادی شهید و مجروح برجا گذاشت. نماینده کرمان درباره علت انفجار گفت: طبق گزارشات ارائه شده بمبی را از مسیر زیرگذر منفجر کردند که تعدادی از عزیزان شهید و تعدادی مجروح شدند.

امروز در جریان مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی در کرمان دو صدای مهیب شنیده شد. صداهای انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان به گوش رسید. مسئولین گلزار در ابتدا بیان کردند که صدا مربوط به انفجار چند کپسول گاز بوده و اتفاق خاصی برای کسی رخ نداده است. آن‌ها همچنین اعلام کردند که جمعیت حاضر در آرامش هستند و مسئولین مربوطه در حال نظارت بر حادثه هستند. کمی بعد شهردار کرمان خبر داد که دو انفجار در محدوده گلزار شهدای کرمان به فاصله ۱۰ دقیقه رخ داده است و هنوز معلوم نیست این انفجارها بر اثر ترکیدن کپسول گاز یا انتحاری بوده است.

دقایقی بعد اخبار دیگری مخابره شد. معاون امنیتی استاندار کرمان در گفتگویی تایید کرد که دو بمب‌گذاری تروریستی رخ داده است. خبرگزاری تسنیم گزارش دارد که در ورودی گلزار شهدای کرمان، دو کیف بمب گذاری شده وجود داشته است که عامل یا عاملین این حادثه ظاهرا با ریموت بمب‌ها را منفجر کرده‌اند.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

آزمون

اعلام زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌ سراسری‌ ۱۴۰۳

🔸ثبت‌نام در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از روز سه‌شنبه هفتم فروردین آغاز و در روز …

سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش: سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *