مسئولان با استخدام های بدون ضابطه از نفرین مادران ناامید بترسند!

فاتح استادعبداله پور ، روزنامه نگار در نشست خبری روز خبرنگار که با حضور فرماندار ، شهردار، رئیس شورای شهر و رئیس اداره فرهنگ ارشاد بوکان برگزار شد، پیشنهاد و انتقاداتی در حوزه مدیریت و منابع انسانی این شهرستان از جمله استخدامی های بدون ضابطه و بلاتکلیفی پست های مدیریتی را مطرح کرد.

بە گزارش خبرنگار صدای بوکان؛ فاتح استادعبداله پور گفت: مسئولانی که با هزار و یک عنوان و تبصره ، قانون را برای استخدامی نورچشمی هایشان دور می زنند؛ با آه و نفرین پدران و مادران ناامیدی که دو دهه با نان حلال کارگری و کشاورزی فرزندان خود را به مدرسه و دانشگاه فرستاده اند ، چه می کنند؟ آیا نمی دانند دنیا دار مکافات است و ممکن است آه مادر یکی از نخبگان بیکار شهرمان دامان شان را بگیرد؟

او افزود: آیا آن مسئولی که مقدمات استخدام فله ای نزدیکان خود را فراهم می کند و همزمان به یکی از نخبه های بوکانی پیشنهاد شغل رفتگری می دهد، آبرویی برای ریخته شدن و وجدانی برای بیدار شدن دارد؟

این روزنامه نگار همچنین از بلاتکلیفی برخی پست های حساس مدیریتی در بوکان از جمله مدیریت آموزش و پرورش انتقاد کرد و اظهار کرد: طولانی شدن روند انتخاب مدیر برای برخی دستگاه های اجرایی، باعث کندشدن روند توسعه و بی ثباتی مدیریتی می شود.

استادعبداله پور در حوزه اقتصادی نیز خواهان برسی دلایل خودداری برخی بانک های بوکان از اعطای وام های قرض الحسنه ازدواج، فرزند آوری و اشتغال و طولانی شدن روند پرداخت آنها شد و همچنین از روند اخذ مالیات از مشاغل خُرد و کارگاه های تولیدی این شهرستان انتقاد کرد.

این روزنامه نگار در پایان اذعان کرد: متاسفانه تلاش های اخیر برای بخشودگی و کاهش میزان مالیات در بوکان، تنها مختص چند کارخانه و کارگاه تولیدی محدود بوده و این اقدامات نتیجه ای برای کارگاه های کوچک تولیدی و دیگر واحدهای صنعتی این شهرستان در پی نداشته است.

انتهای پیام/

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *