dadsetan boukan01

نوشتن قولنامه های دستی باید از دستور کار مشاورین املاک و خودرو خارج شود

دادستان عمومی و انقلاب بوکان گفت : نوشتن قولنامه های دستی باید از دستور کار مشاورین املاک و خودرو خارج شود، زیرا بر خلاف دستورالعمل های موجود می باشد.

به گزارش بتین نیوز، زاهد دادستان عمومی و انقلاب بوکان در جلسه هم اندیشی امروز با مشاورین املاک و خودرو که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اتاق اصناف بوکان برگزار شد بر لزوم جلوگیری از ساخت ساز غیر مجاز در داخل شهر و جلوگیری از تغییر کاربری زمینهای کشاورزی بصورت غیر قانونی تاکید کرد و مشاورین املاک شهرستان را به رعایت قوانین و مقررات توصیه نمود.

دادستان بوکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نوشتن قولنامه های دستی باید از دستور کار مشاورین املاک و خودرو خارج شود، زیرا بر خلاف دستورالعمل های موجود میباشد.

زاهد افزود: لازم است حتما در متن قولنامه ها جهت حل و فصل بعضی از اختلاف ها داور معرفی گردد و دستور داد که سریعا این موضوع توسط مشاورین املاک و خودرو رعایت شود.

همچنین دراین مراسم، رحمانی رئیس شورای اسلامی شهر بوکان در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز و الحاق ۴ سکونتگاه غیر رسمی به محدوده شهری و لزوم ایجاد و تعریف محدوده های جدید برای شهرستان، توضیحاتی را ارائه کرد.

در این مراسم، مسئولین اتحادیه های املاک و خودرو برخی از مشکلات این صنف را ارائه کردند.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *