بوکان

اجرای یک هزار ۱۵ برنامه مختلف طی هفته بسیج در بوکان

به گزارش خبرنگار بتین نیوز؛ فرمانده سپاه شهرستان بوکان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن عرض تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۷ آبان گفت: رژیم کودک کش و خونخوار اسرائیل به جنگ کودکان و نوزادان غزه رفته است و با این جنایت نابودی خود را نزدیک می‌کند.
سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی افزود: وظیفه انسانی، اخلاق کاری و دینی همه رسانه‌ها است که مظلومیت مردم در غزه را فریاد بزنند.
وی ادامه داد: خبرنگاران سربازان خط مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای و افزایش امید و نشاط در جامعه هستند.
سعیدی عنوان کرد: خبرنگاران در انعکاس مطالبات واقعی مردم به‌طورجدی پیگیر رفع مشکلات از طریق ادارات مربوطه باشند.

فرمانده سپاه بوکان همچنین از تأسیس کانون بسیج رسانه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بسیج رسانه بی‌تردید می‌تواند همچون پلی مهم میان رسانه‌ها و مدیریت شهری عمل کند.

سرهنگ پاسدار سعیدی در ادامه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و تقارن آن با آغاز هفته بسیج افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی است که خدمات گسترده بسیج در ابعاد مختلف دفاعی امنیتی سازندگی تربیتی و…به سمع مردم برسد.
وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار محوری، بسیج امید ملت ایران از ۲۸ آبان‌ماه تا پنجم آذر هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان بوکان نیز برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های متعددی در این هفته در قالب ۴۵ عنوان برنامه شامل ۱ هزار و ۱۵ ریز برنامه در سطح حوزه‌ها پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های اجرایی این هفته می‌توان به دیدار با امام‌جمعه شهرستان، تجلیل از بسیجیان نمونه، غبارروبی مزار مطهر شهدا، نورافشانی آسمان شهر به مناسبت آغاز این هفته مبارک، نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی، رژه موتوری، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در ۳۴۴ مدرسه سطح شهر، مراسم محوری سوم آذر همراه با میقات صالحین در نمازجمعه، فعالیت‌های جهادی بسیج حقوق‌دانان و بسیج پزشکی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی اشاره کرد.
در ادامه این برنامه مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های مختلف شهرستان نیز در سخنان جداگانه‌ای نقطه‌نظرات خود در خصوص انتشار اخبار در سطح شهرستان را بیان کردند

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *