بوکان

اقدامات پلیس در خصوص ارتقای ارامش اجتماعی

فرمانده انتظامی بوکان  اقدامات پلیس در راستای ارتقای امنیت و آرامش اجتماعی را تشریح نمود.

سرهنگ موسی بهاری گفت:ارتقای آرامش اجتماعی از خواسته های شهروندان گرامی بوده و پلیس شهرستان طی دوماه اخیر در راستای رسیدگی به این به مطالبات به حق مردمی و با برنامه ریزی های ویژه طرح های پیشگیرانه و عملیاتی تدوین و اجرا نموده است.

بهاری افزود: در موضوع سرقت،  وقوع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش یافته و شناسایی و دستگیری سارقین نیز افزایش یافته است.کشفیات سرقت نیز خوشبختانه افزایش ۸۰درصدی را نشان می دهد.

وای اظهار داشت : در این مدت(دوماه گذشته)  ۵۴ نفر معتاد متجاهر شناسایی و به مراکز بازپروری معرفی شده اند و طی عملیات های پلیسی مقدار ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۲۸ نفر نیز در ارتباط با توزیع مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد:خشونت ها و نزاع های خیابانی کنترل شده و همکاران ما در طول شبانه روز برخورد قاطعی با برهم زنندگان ارامش مردم داشته و همچنانکه قبلا به استحضار شهروندان رسیده عوامل دخیل در نزاع (در هرزمان و مکانی که باشد) دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و با دستور قضایی روانه زندان شده اند.

رئیس پلیس بوکان گفت: طی روز های آتی اخبار خوبی هم در خصوص کشف سرقت به عرض شهروندان محترم خواهد رسید. امید است در  انجام وظایف خود و با تلاش شبانه روزی و با همراهی مردم، بتوانیم خدماتی که شایسته شهروندان عزیز باشد ارائه نمائیم.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

کاهش ۸ درصدی تصادفات در بوکان

به گزارش بتین نیوز،سرهنگ موسی بهاری گفت: برابر آمار موجود در ۱۵ روزه تعطیلات نوروزی …

راهپیمایی

حماسه آفرینی بوکانی‌ها در روز جهانی قدس

امروز جمعه همزمان با سراسر جهان اسلام، بوکانی‌ها در روز جهانی قدس برای آزادی قدس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *