دادگستری

کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه ای آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:بیش از ۶ ماه کار قضایی، تحقیقی و نظارتی در دادگستری استان برای کشف سوء جریانات در مقوله آرد و نان استان انجام شد که حاصل آن کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه ای بود.

 

ناصر عتباتی در گفت و گو با خبرنگار بتین نیوز اظهار کرد: ۳۱ نفر در زمینه فروش آرد سهمیه‌ای در بازار آزاد دستگیر شدند که ۴ نفر از آنها مسئولین کارخانه  آرد هستند، ۲۲ نفر از نانوایان و باقیمانده دلالان و واسطه های ارتکاب این بزه هستند.

مقام ارشد قضایی استان درخصوص میزان آردهای فروخته شده به ارائه آمار پرداخت و گفت:بالغ بر ۱۰۰۰تن آرد سهمیه‌ای به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال توسط این افراد و با همکاری یکدیگر در بازار آزاد فروخته شده است.

عتباتی ادامه داد: این افراد با ارتکاب چنین اعمال و جرائمی موجب اختلال در تهیه و توزیع آرد و نان مردم می شوند و در عمل مردم را به مضیقه و سختی می‌اندازند و بازار آرد و نان را تحت تاثیر قرار می دهند و به نوعی موجب بروز نارضایتی در سطح جامعه می شوند که یقیناً از دید دستگاه قضایی پنهان نمانده و برخوردهای قاطع قانونی و قضایی با این افراد معمول خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: امنیت مردم در همه ابعاد چه امنیت جانی، مالی، روانی، اقتصادی و معیشتی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و اجازه تعرض به امنیت مردم را به احدی نخواهد داد و با تمام توان در تامین و تداوم امنیت مردم استوار ایستاده است.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

دام

مرتع داران آذربایجان غربی از چرای زودهنگام دام خودداری کنند

اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان آذربایجان غربی در خصوص رعایت زمان چرای دام در …

تصادف سه خودرو در جاده بوکان – میاندوآب یک مصدوم برجای گذاشت

ساعاتی قبل برخورد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ، تیبا و ۲۰۶ در جاده بوکان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *