بوکان

اقدامات پلیس در خصوص ارتقای ارامش اجتماعی

فرمانده انتظامی بوکان  اقدامات پلیس در راستای ارتقای امنیت و آرامش اجتماعی را تشریح نمود.

سرهنگ موسی بهاری گفت:ارتقای آرامش اجتماعی از خواسته های شهروندان گرامی بوده و پلیس شهرستان طی دوماه اخیر در راستای رسیدگی به این به مطالبات به حق مردمی و با برنامه ریزی های ویژه طرح های پیشگیرانه و عملیاتی تدوین و اجرا نموده است.

بهاری افزود: در موضوع سرقت،  وقوع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش یافته و شناسایی و دستگیری سارقین نیز افزایش یافته است.کشفیات سرقت نیز خوشبختانه افزایش ۸۰درصدی را نشان می دهد.

وای اظهار داشت : در این مدت(دوماه گذشته)  ۵۴ نفر معتاد متجاهر شناسایی و به مراکز بازپروری معرفی شده اند و طی عملیات های پلیسی مقدار ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۲۸ نفر نیز در ارتباط با توزیع مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد:خشونت ها و نزاع های خیابانی کنترل شده و همکاران ما در طول شبانه روز برخورد قاطعی با برهم زنندگان ارامش مردم داشته و همچنانکه قبلا به استحضار شهروندان رسیده عوامل دخیل در نزاع (در هرزمان و مکانی که باشد) دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و با دستور قضایی روانه زندان شده اند.

رئیس پلیس بوکان گفت: طی روز های آتی اخبار خوبی هم در خصوص کشف سرقت به عرض شهروندان محترم خواهد رسید. امید است در  انجام وظایف خود و با تلاش شبانه روزی و با همراهی مردم، بتوانیم خدماتی که شایسته شهروندان عزیز باشد ارائه نمائیم.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان

آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان

برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در انتظامی بوکان

نشست خبری فرماندهی انتظامی شهرستان بوکان با حضور مدیران و خبرنگاران رسانه های بوکان برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *