اینترنت پرسرعت

۵۰ روستای بوکان در آستانه بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت:۵۰ روستای شهرستان بوکان تا ۶ ماه آینده به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

به گزارش بتین نیوز به نقل از کانال اطلاع رسانی نماینده بوکان، حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت پوشش اینترنت پر سرعت در روستاهای بوکان با «چنگیز نوری» مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه آذربایجان غربی دیدار و گفت وگو کرد.

نوری در این دیدار گفت که مرحله اول بهره مندی ۵۲ روستای تابعه شهرستان بوکان از اینترنت پر سرعت اجرا شده است.

وی افزود: در این مرحله سیستمهای انتقال برای راه اندازی اینترنت در ۴۰ سایت نصب شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: با پایان یافتن این پروژه ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بوکان از نعمت اینترنت بهره مند می شوند و بوکان در جمع سه شهرستان بوکان در دسترسی به اینترنت قرار می گیرد.

آغاز اجرای پروژه بهره مندی ۵۰ روستای بوکان از ینترنت پرسرعت نتیجه دیدارهای مستمر حبیب زاده با با دکتر زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری است‌.

بعد از دیدار حبیب زاده در با دکتر زارع پور در مهرماه امسال، یک هیئت از وزارت ارتباطات و فناوری به ریاست «ایرج روحی»مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی به بوکان سفر کرد.

به دنبال حضور این هیئت اعلام شد که ۵۰ روستا در بوکان و در سه فاز تا ۶ ماه آینده به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

به این ترتیب از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و طرح USO ارتقای تکنولوژی سایت‌های ۱۹ روستای بوکان در دو ماه و ۱۴ روستا در چهار ماه و ۱۷ روستا در ۶ ماه آینده انجام می پذیرد.

 

انتهای پیام/ب

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

راهپیمایی

حماسه آفرینی بوکانی‌ها در روز جهانی قدس

امروز جمعه همزمان با سراسر جهان اسلام، بوکانی‌ها در روز جهانی قدس برای آزادی قدس …

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *