پسر

چرخ گوشت دست پسر بچه یکساله را بلعید

بە گزارش پایگاه بتین نیوز، رحمان احمدی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار کرد: با تماس شهروندان و اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ در بعداز ظهر روز یک شنبه مورخەی ١٩ تیرماە ١٤٠١ بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی اعزام بە محل شدند.
احمدی افزود: حادثه در یک منزل مسکونی رخ داد و در جریان آن پسر بچە ای یک سال و نیم در یک لحظه غفلت والدینش دستش را به داخل گلویی چرخ گوشت فرو برد.
وی گفت: والدین این بچە آن را به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل داده و همکاران آتش نشانان در اتاق عمل در حضور کادر درمانی بیمارستان به وسیله دستگاه برش فریز، گلویی چرخ گوشت را بریدند و سپس دست این کودک که از ناحیه انگشتان دچار نقص عضو گردیده بود, رها سازی کرده و برای انجام اقدامات درمانی در اختیار پزشکان بیمارستان قرار دادند.
وی اظهار داشت: افراد بزرگتر در صورت نیاز فوری، حتما چرخ گوشت را در ارتفاع از سطح زمین و یا بر روی کابینت قرار داده و از آن استفاده نمایند و همچنین در زمان‌های عدم استفاده حتما دوشاخه برق چرخ گوشت یا سایر وسایل از این قبیل را از پریز برق خارج نموده و صرفا خاموش کردن آن کفایت نمی‌کند و کودک را با چنین وسایلی تنها نگذارند.
وی گفت: در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی والدین ضمن خونسردی و اطلاع سریع و دقیق حادثه به سازمان آتش نشانی خود به هیچ عنوان اقدام به جداسازی دست کودک ننمایند و حتی‌المقدور در لحظات اولیه با حمل همان وسیله اقدام به انتقال حادثه دیده به مراکز درمانی نمایند.
احمدی در پایان علت این حادثه تلخ را بی احتیاطی والدین، همچنین بازیگوشی کودک بیان نمود.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

دام

مرتع داران آذربایجان غربی از چرای زودهنگام دام خودداری کنند

اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان آذربایجان غربی در خصوص رعایت زمان چرای دام در …

تصادف سه خودرو در جاده بوکان – میاندوآب یک مصدوم برجای گذاشت

ساعاتی قبل برخورد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ، تیبا و ۲۰۶ در جاده بوکان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *