رحیم

هزار و ۲۰۰ هکتار از دشت رحیم خان بوکان به آبیاری مکانیزه مجهز می‌شود

استاندار آذربایجان غربی گفت : در سال جدید یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار از دشت رحیم خان بوکان به آبیاری مکانیزه مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار بتین نیوز، استاندار آذربایجان غربی در ششمین سفر شهرستانی خود در جمع مردم روستای تیکانتپه در حوزه دشت فیض الله بگی توجه به مناطق کمتر برخوردار از اولیت های دولت سیزدهم دانست و گفت: دولت سیزدهم در راستای رفع چالش های موجود کشور بر اساس کارهای کارشناسی شده اولیت بندی های مهمی انجام داده که مهمترین آن همراه کردن مردم در برنامه های مختلف در حوزه های جداگانه است.

معتمدیان افزود: در دولت سیزدهم نگاه مدیران استانی توجه ویژه به ظرفیت ها و پتانسیل های بومی است و باید این مهم در راستای توسعه استان باشد.

او تصریح کرد: نگاه ویژه به تقویت زیر ساخت ها، توجه به معیشت مردم و حوزه اقتصادی از دیگر اولیت های مهم در دولت آقای ریسی است که در سطح استان آذربایجان غربی با جدید در این حوزه ها در حال کار و تلاش شبانه روزی هستیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد؛ در سال ۱۴۰۱ بر اساس لاحیه بودجه دولت، شاهد یک حرکت پیشرانه در حوزه اقتصادی و … خواهیم بود هر چند برای این حرکت مهم نیاز به همراهی و حمایت مردمی است.

او در خصوص دشت فیض الله بگی هم افزود: تخصیص آب از سد شهید کاظمی به دشت فیض الله بیگی نیاز به زیر ساخت های ویژه دارد هر چند در بوکان دو دشت مهم رحیم خان و فیض الله بگی وجود دارد که نیاز به توسعه در آنان لازم است.

معتمدیان در پایان تصریح کرد: هم اکنون کارهای زیر ساختی خوبی در دشت رحیم خان انجام گرفته و با رفع مشکلات موجود انشالله در سال جدید شاهد افتتاح آبیاری مکانیزه ۱۲۰۰ هکتار از دشت رحیم خان خواهیم بود.

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *