نتایج داوری مسابقه عکس تئاتر خیابانی نالشکینه بوکان اعلام شد

چهار عکاس برتر در دو بخش آماتور و حرفه ای مسابقه عکس جشنواره استانی تئاتر خیابانی نالشکینه بوکان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار بتین نیوز، «عالیه اسمعیل نژاد» دبیر نخستین دوره مسابقه عکس جشنواره استانی تئاتر خیابانی نالشکینه در بوکان گفت: در سه روزی که جشنواره تئاتر نالشکینه در حال برگزاری بود، ۳۲۰ عکس به بخش حرفه ای و ۴۰۰عکس به بخش آماتور یا عکاسی با موبایل دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

وی افزود: داوران این مسابقه آقایان «لقمان رحیمی» و «سلیمان رحیمی» بعد از بررسی تمامی عکسهای ارسالی، عکس ارسال از سوی خانم «ژاله بهرامی» را به عنوان عکس برتر انتخاب کردند.

اسمعیل نژاد در ادامه گفت: عکس های ارسالی توسط فربد باوە و شنە دژاگە به ترتیب مقام دوم و سوم و عکس دریا کریمی نیز به عنوان تقدیر ویژە بخش موبایل انتخاب شد.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقه در دو بخش حرفه ای و آماتور(موبایل) با موضوع خلاقانه و آزاد ( محوریت تئاتر خیابانی) برگزار شد و شرکت برای عکاسان آماتور و حرفه ای آزاد بود و هر عکاس با حداکثر ۵ اثر می توانست در این مسابقه شرکت کند.

اسمعیل نژاد در پایان از دکتر محمد عباسی، دکتر صلاح الدین قادرزاده و دکتر سعید عباسی برای تامین هزینه های مالی مسابقه عکاسی تشکر کرد.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی ناله شکینه بوکان عصر روز شنبه چهارم تیرماه به صورت رسمی آغاز شد و عصر روز دوشنبه ششم تیرماه اختتامیه آن برگزار شد.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

راهپیمایی

حماسه آفرینی بوکانی‌ها در روز جهانی قدس

امروز جمعه همزمان با سراسر جهان اسلام، بوکانی‌ها در روز جهانی قدس برای آزادی قدس …

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *