رئیس زندان بوکان تغییر کرد

سرویس آذربایجان غربی – «محمد رحمانی» از مدیران جوان بوکان به عنوان رئیس جدید زندان شهرستان بوکان معرفی شد.

به گزارش بتین نیوز، صبح امروزچهارشنبه  یکم دیماه 1400 مراسم تودیع و معارفه رئیس زندان شهرستان بوکان در سالن اجتماعات دادگستری شهرستان بوکان برگزار شد.

«ملاعباس احمدی» امام جمعه شهرستان بوکان سخنران اول این مراسم بود . وی در سخنان خود بر خدمتگزار بودن مسئولان تاکید کرد وگفت: مسئولان ومدیران باید با خلوص نیت به مردم خدمت کنند ومسئولیتهایی که نظام به آنها واگذار کرده است به نحو احسن اجرا کنند.

وی ضمن انتقاد از برگزاری جلسات متعدد غیرضروری در ادارات،گفت: مسئولان باید با عمل صادقانه ثابت کنند که برای مردم ورضای خداوند کار میکنند.

تقدیر واستقبال

«محسن محمدخواه» رئیس دادگستری شهرستان بوکان نیزدر سخنانی کوتاه از عملکرد محمدی رئیس سابق زندان تقدیر کرد و ضمن اشاره به تجارب رحمانی از انتصاب وی به عنوان رئیس زندان این شهرستان استقبال کرد.

تاکید بر حمایت از خانواده های زندانیان

«حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز  برنامه ریزی برای اصلاح و تربیت زندانیان را مهم ترین رسالت مدیران زندانها دانست.

وی در ادامه ضمن اشاره  به سند تحول قوه قضاییه بر متداول کردن مجازات‌های جایگزین حبس و حمایت از خانواده های زندانیان تاکید کرد.

مجازتهای جایگزین حبس اعمال شود

«محمد امین زاده» فرماندار شهرستان بوکان نیز در ابتدای سخنان  خود دراین مراسم تودیع و معارفه از عملکرد  دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بوکان در چند ماه اخیر تقدیر کرد و گفت:  با اقدام آقای زاهد در چند ماه اخیر آرامش بر شهرحاکم شده است.

وی در ادامه سخنان خود  ضمن آنکه خواستار اعمال مجازتهای جایگزین به جای حبس شد، گفت:به هدف اشتغالزایی زندانیان،یک میلیارد و100 میلیون تومان اعتبار از کمیته برنامه ریزی شهرستان بوکان برای ایجاد کارگاه در زندان اختصاص پیدا کرده است.

بوکان دارای رتبه برتر اشتغال زندانیان بیرون از زندان

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی نیز در این مراسم  از رضایتمندی مسئولان از علمکرد محمدی رئیس سابق زندان بوکان خبر داد و گفت: با توجه به تجارب آقای رحمانی و تعامل مسئولان بوکان با زندان نسبت به عملکرد وی نیز امیدوار هستم.

محمدی در ادامه  از رتبه برتر بوکان در آمار اشتغال زندانیان بیرون از زندان خبر داد و گفت: هفته گذشته احداث سالن اشتغال در زندان بوکان کلنگ زنی شد و به امید خدا در کمترین زمان به هدف اشتغال و حرفه آموزی مددجویانی داخل زندان بوکان به بهره برداری می رسد.

در  پایان این مراسم از از دو سال و9 ماه ریاست «حبیب محمدی» در زندان بوکان تقدیر شد و«محمد رحمانی» به عنوان رئیس زندان معرفی شد.

رحمانی از مدیران جوان بوکانی است که پیشتر معاونت زندان این شهرستان را برعهده داشت.

محمدی رئیس سابق زندان بوکان به عنوان رئیس زندان نقده معرفی می شود./

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *