شهر پایدار

آیین گشایش نمایشگاه شهر پایدار با حضور شهردار بوکان در کیش برگزار شد

 

به گزارش بتین نیوز؛ نخستین اجلاس و نمایشگاه شهر پایدار از پنجشنبه ۶ دی تا یکشنبه نهم این ماه در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ فعالیت می کند.

۲۸۰ شرکت کننده این نمایشگاه در حوزه مختلف از جمله سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، هلدینگ های مختلف در حوزه های فناوری اطلاعات، خدمات شهری، حمل و نقل، بانکداری، صنعت و معدن، توسعه تجارت، اپراتورهای تلفن همراه، شرکت ملی پست، دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، شرکت های ساختمانی، کشتیرانی، زیرمجموعه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و زیرمجموعه های وزارت دفاع و پشتیبانی فعالیت دارند.

همچنین بیش از ۶۰ شرکت دانش بنیان و ۲۰ شهرداری نقاط مختلف کشور از دیگر شرکت کنندگان در این اجلاسیه و نمایشگاه هستند که توانمندی های خود در حوزه مدیریت هوشمند شهری را به نمایش گذاشته اند.

همزمان با این خبر یکی از رسانه‌های بوکان با درج خبری گفت: شهردار بوکان به همراه ۴ نفر دیگر و با هزینه‌ی علی‌الحساب ۴۰ میلیونی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

بر اساس گزارشات رسیده به بوکان موکریان ، ناصح محمدخانی ،شهردار بوکان‌ به همراه احمد رحمانی، رئیس سابق شورای شهر و نیز یکی از کارمندان شهرداری بوکان در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است اما دلیل انتشار این خبر توسط یکی از رسانه‌های بوکان معلوم نیست ؟!؟!

اما نکته‌ی حائز اهمیت سکوت همزمان روابط عمومی شهرداری بوکان در اقدامی مسبوق به سابقه است که در این باره و عدم شفاف‌سازی رسانه‌ای نیز جای تامل دارد.!!!!!

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش: سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند …

جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در بوکان + تصویر

گزارش تصویری | جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در بوکان  جشن چهل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *