جام جهانی

لغو تست کرونا برای تماشای جام جهانی در قطر

وزارت بهداشت قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که از سه‌شنبه  این هفته، ارائه نتیجه منفی آزمایش PCR برای مسافران این کشور لغو می‌شود.

به گزارش بتین نیوز سپورت، جام جهانی 2022 قطر که از 29 آبان تا 27 آذر برگزار می‌شود، اولین رویداد ورزشی مهم جهان از زمان شیوع همه‌گیری کرونا است که با حضور گسترده تماشاگران همراه خواهد بود.

با وجود اینکه انتظار می‌رود بیش از یک میلیون هوادار برای این مسابقات به قطر سفر کنند، وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد از 20 روز قبل از شروع جام جهانی فوتبال، شرط منفی بودن نتیجه تست کووید-19 برای کسانی که مایل به سفر به این کشور هستند، لغو می‌شود.

Qatar2022

در حال حاضر، شهروندان و مسافران قطر، باید طی 24 ساعت پس از ورود به این کشور، با انجام آزمایش، نتیجه منفی تست خود را ارائه بدهند اما وزارت بهداشت قطر اعلام کرد: «با توجه به کاهش مداوم تعداد موارد ویروس کووید-19 در سراسر جهان و قطر، این تصمیم گرفته شده است.»

همچنین استفاده از اپلیکیشن «احتراز» که از زمان همه‌گیری ویروس کرونا برای تمام ساکنان قطر الزامی شده بود تا افراد مبتلا به کووید، اجازه حضور در مکان‌های عمومی بسته، مانند قطار مترو یا مراکز تجاری را نداشته باشند، از سه‌شنبه هفته آینده اجباری نخواهد بود.

لازم به ذکر است از 10 آبان هیچ گردشگر خارجی در صورت نداشتن هایا کارت اجازه سفر به قطر را ندارد.

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

بانوان

درخشش زنان ورزشکار سقز در مسابقات کشوری

افتخاری دیگر از بانوان کونگ‌فوکار سقزی این بار در مسابقات توآی کشور این مسابقات با …

یحیی

گل‌محمدی: از هوادارن پرسپولیس بابت باخت عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: قبل از اینکه درباره بازی امروز صحبت کنم، قصد دارم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *