بیانیه

صحن علنی مجلس متشنج شد+فیلم

جلال محمودزاده نماینده مهاباد درحمایت از مردم و درضد ۲۲۷ نماینده امضاکننده بیانیه جنجالی اخیر به رئیس و هیأت رئیسه مجلس بشدت اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار بتین نیوز، نماینده مهاباد خطاب به مردم، نمایندگان و هیأت رئیسه  مجلس در جلسه علنی روز 22 آبانماه 1401 گفت؛
۲۲۷ نفر از نمایندگان برخلاف رسالت مجلس اقدام به صدور بیانه نموده و آقای قالیباف و هیأت رئیسه نیز برخلاف قانون مانع از انتشار لیست اسامی آن بیانیه شده اند که این عمل منجر به پخش لیست ونامه های جعلی در فضای مجازی گردیده است.

ایشان همچنین گفت؛ جناب آقای رئیس من در طول سه دوره نمایندگی مردم درمجلس هیچ وقت به مردم پشت ننموده و برخلاف خواسته های آنان اقدام نکرده ام، لذا همچنانکه قبلا گفته ام از این تریبون نیز به عنوان نماینده مردم سرافراز مهاباد امروز ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ برای ثبت در تاریخ اعلام می کنم این بیانیه ضدمردمی را ندیده و امضاء نکرده ام که رئیس مجلس در جواب ایشان اعلام کرد نامه پخش شده درفضای مجازی جعلی بوده است.

لازم به ذکر است در انتهای صحبت نماینده مهاباد، متأسفانه حدود ۵۰ نماینده به ایشان حمله و اعتراض کردند که برای لحظاتی مجلس متشنج شد.

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

آشتی

اجتماع آشتی عصر امروز در سالن سه‌هزار نفری مجموعه ورزشی وحدت برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر «محمدقسیم عثمانی» منتخب مردم بوکان در مجلس دوازدهم و به …

رهبر انقلاب پس از شرکت در انتخابات: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مرددین انتخابات تصریح کردند که در کار خیر حاجت هیچ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *