قتل

فرمانده انتظامی بوکان:قتل یک زن توسط شوهرش در بستر خواب صحت ندارد

فرمانده نیروی انتظامی بوکان در واکنش به خبر همسر کشی در این شهرستان گفت: در فروردین ماه هیچ قتلی در بوکان گزارش نشده است.

به گزارش بتین نیوز، بعد از آنکه خبرگزاری رکنا جزییات خبر قتل جنون آمیز یک زن به دست شوهرش را منتشر کرد و نوشت این جنایت در بوکان رخ داده است، فرمانده نیروی انتظامی بوکان گفت: در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده قتلی در شهرستان بوکان ثبت و گزارش نشده است.

سرهنگ سلمان حیدری گفت: در پی درج خبری با عنوان ” قتل جنون آمیز همسر در بستر خواب” در رسانه های شهرستان ، موضوع با توجه به عدم ثبت پرونده و یا گزارش قتل در حوزه شهرستان ، تحت بررسی قرار گرفت.

حیدری افزود: برابر استعلام از مدیران محترم رسانه ها در خصوص منبع انتشار، خبر را به نقل از یکی از رسانه های کشوری منتشر نموده اند و این در حالی است که چنین قتلی در بوکان و در سالی جدید ثبت و گزارش نشده و پرونده ایی با این موضوع دایر نبوده و موضوعات و اقدامات پلیسی مندرج در متن خبر موصوف ، مربوط به انتظامی شهرستان بوکان نمی باشد.

حیدری ضمن اشاره به اینکه منبع انتشار خبر(خبرگزاری رکنا) در بروزرسانی خود، محل وقوع قتل را تهران ثبت نموده است تصریح کرد رسانه های محترم و شهروندان عزیز، اخبار حوادث و یا اقدامات مرتبط با حوزه کاری پلیس در شهرستان را صرفا از طریق معاونت اجتماعی انتظامی بوکان ثبت و پیگیری فرمایند.

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

بازدید از جاذبەهای گردشگری تاریخی شهرستان بوکان بصورت رایگان در ایام نوروز ١۴٠٣”

ادارە میراث فرهنگی شهرستان بوکان با همکاری شهرداری و دفاتر خدماتی مسافرتی برگزار می کند …

حادثه

انفجار گاز در سقز حادثه آفرید

انفجار گاز در سقز حادثه آفرید به گزارش بتین نیوز ،ارسطو گویلی اظهار کرد : …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *