استان

گردشگری یکی از مهمترین پیشران های توسعه آذربایجان غربی است

استاندار آذربایجان غربی،گردشگری را یکی از مهمترین پیشران های توسعه استان برشمرد و تامین زیرساخت های گردشگری آذربایجان غربی را از اولویت های امسال دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در جلسه جذب سرمایه گذاری آذربایجان غربی و بررسی یکی از طرح های سرمایه گذاران بخش گردشگری استان افزود: از نظر زیرساخت های گردشگری، وضعیت قابل قبول نیست و باید با توجه مرزی بودن استان با همت عالی همه دست اندرکاران، ضعف های موجود در بخش راه، آب، برق و دیگر زیرساخت ها را در سریعترین زمان ممکن برطرف کنیم .

وی آذربایجان غربی را به لحاظ تنوع اقلیم، جاذبه های تاریخی، طبیعی و ظرفیت های بوم گردی یکی از استان های سرآمد کشور دانست و گفت: آذربایجان غربی از ظرفیت های متنوعی در حوزه های مختلف گردشگری از جمله گردشگری سلامت، دفاع مقدس و فرهنگی برخوردار است و با وجود سه فرودگاه و امکانات حمل و نقل ریلی می تواند به یکی از مهمترین مقاصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

وی همچنین تصریح کرد: با تامین بخش قابل توجه زیرساخت ها در سال جاری زیرساخت ها می توانیم گردشگری آذربایجان غربی را اقتصادی کنیم که این موضوع افزایش سرمایه گذاری را به دنبال خواهد داشت.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

بازدید از جاذبەهای گردشگری تاریخی شهرستان بوکان بصورت رایگان در ایام نوروز ١۴٠٣”

ادارە میراث فرهنگی شهرستان بوکان با همکاری شهرداری و دفاتر خدماتی مسافرتی برگزار می کند …

نوروز

مراسم بزرگ‌ و باشکوه نوروز در شهر صاحب+ فیلم

مراسم بزرگ‌ و باشکوه  عید باستانی نوروز در شهر صاحب  استان کردستان برگزار شد به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *