فرماندار

حسن عباسی فرماندار مهاباد شد

 امروز ٢٦ آذر ماه، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، «حسن عباسی» با حکم استاندار، به عنوان سرپرست جدید فرمانداری مهاباد معارفه شد. طی ٣ سال گذشته تا کنون این سومین فرمانداری است که به منصب فرمانداری مهاباد انتخاب می شود.

به گزارش بتین نیوز ، رضا ابراهیمی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: دشمنان هر روز با نقشه‌های مختلف و پیچیده سعی دارند مردم را از انقلاب دور کنند لذا برهمگان واجب است با این توطئه‌ها هوشمندانه برخورد کرده و انقلابی و جهادی تصمیم‌گیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز هر مدیر و مسئولی وظیفه دارد با روحیه جهادی و مردمی بودن شبانه روز در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارند و در مسیر حل این مشکلات کنار مردم و همدرد مردم باشند.

ابراهیمی اضافه کرد: امروز همه باید کنار هم برای حل مشکلات و خنثی کردن دسيسه‌های دشمنان و پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم چون تثبیت اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان نیازمند وحدت و یکدلی همگانی است.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد نیز، فروتنی، انتقادپذیر بودن، خیرخواهی و تلاش برای حل مشکلات مردم، مصمم بودن در مسیر تصمیم‌گیری، توکل به خدا، شایسته سالاری، تعهد و تخصص، دیانت و تقوا را از جمله ویژگی‌های مهم یک مدیر موفق و مردمی بر اساس آیات و احادیث عنوان کرد.

حسن عباسی سرپرست جدید فرمانداری ویژه مهاباد هم، تلاش در مسیر محرومیت‌زدایی، مردمی بودن، خدمت‌گذاری با روحیه جهادی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، تبیین هرچه بیشتر آرمان های انقلاب اسلامی و دشمن شناسی بویژه برای نسل جوان و شایسته‌سالاری را از جمله اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

امیر قادری فرماندار پیشین مهاباد، کسب رضایت الهی و تعامل با مردم، روحانیان، هنرمندان و ورزشکاران را از جمله افتخارات دوران مدیریتی خود در مهاباد برشمرد و از تلاش‌ها و همکاری‌های اقشار مختلف مردم بویژه عشایر غیور منگور در مسیر مدیریت و خدمت‌گذاری قدردانی کرد.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار ویژه مهاباد با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار و «حسن عباسی» به عنوان سرپرست جدید این فرمانداری معرفی شد، در این مراسم از خدمات امیر قادری فرماندار سابق این شهرستان که از دی‌ماه سال گذشته عهده دار این مسئولیت بود در جلسه شورای اداری تقدیر بعمل آمد.

قادری به مدت ١١ ماه فرمانداری مهاباد را عهده دار بود او ٢٣ دی ماه به جای عارف خدرلو که ٩ آذر ماه سال ٩٩ به سمت فرمانداری مهاباد انتخاب شده بود، منصوب شد. طی ٣ سال گذشته تا کنون این سومین فرمانداری است که به منصب فرمانداری مهاباد انتخاب می شود.

حسن عباسی، اهل بوکان و سرپرست جدید فرمانداری مهاباد سابقه بیش از ٨ سال فرمانداری بوکان را در فاصله سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۳ در کارنامه دارد و عضو هيات نظارت شوراى نگهبان بود.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

عفو ۲ محکوم به قصاص در مهاباد بعد از ۱۰ سال

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش بیست و پنجمین و بیست و ششمین سازش …

جنوب

بازداشت شهردار و یک عضو شورای شهر در جنوب آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: شهردار و یکی از اعضای شورای شهر جنوب آذربایجان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *