بیانیه

قرائت بیانیه سازمان جوانان هلال احمر ایران در سالن اجلاس سران تهران توسط عضو جوان بوکانی

جوان بوکانی به عنوان نماینده ایران در مراسم گرامیداشت صدمین سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر که با حضور نمایندگان بیش از ۵۰ کشور در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد بیانیه سازمان جوانان را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار بتین نیوز، ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مناسبت گرامیداشت یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور، وزرا، روسای کمیته و فدراسیون جهانی صلیب سرخ و سفرا و نمایندگان بیش از ۵۰ کشور در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

«هادی احمدی» عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بوکان در این مراسم بیانیه جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.

در متن این بیانیه آمده است: “ما از جامعه بین المللی، سازمان های تصمیم ساز و تصمیم گیر ، دولت ها و همچنین تک تک شهروندان جامعه جهانی درخواست می کنیم تا اقدامات و تدابیر خردمندانه ای را برای رسیدگی و در نهایت حل و فصل چالش های کنونی دنیای معاصر اتخاذ کنند تا از این طریق بتوان آسایش و آرامش نسل کنونی و نسل آتی را تضمین نمود. بدیهی است تغییرات اقلیمی ، گرمایش زمین ، مهاجرت گسترده و نگران کننده افراد در سراسر دنیا و همچنین عدم صیانت و بهره برداری مطلوب ازمحیط زیست و در نهایت عدم وجود زمامداری مطلوب از جمله چالش هایی است که جامعه جهانی کنونی ما را تهدید می کنند.»

«بنابراین ما خواستار آنیم که با همکاری ، همیاری و هماهنگی مجموعه نهضت با دیگر بازیگران و کنش گران صحنه بین المللی به ویژه دولت ها امیدوارانه گام در راه اصلاح و رسیدگی به این بحران ها برداریم.»

«بدون تردید صدای واحد ما و اقدامات مشترک ، بهنگام و خردورزانه ما می تواند نوید بخش امید و یک زندگی بهتر برای نسل کنونی و نسل آینده ما باشد. پس بیایید یک صدا آینده را دریابیم.»

فدراسیون جهانی صلیب سرخ در صفحه رسمی خود ضمن بازنشر بیانیه جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نوشت: با دقت این کلمات خردمندانه را از یک جوان عضو هلال احمر ایران گوش کنید. ” تصور کنید چه دنیای زیبایی خواهیم داشت اگر همه به کرامت انسانی و همچنین سیاره مان، طبیعت ، اقیانوس ها و موجودات احترام می گذاشتیم. بعد از آن هیچ اتفاقی نم.

«هادی احمدی» در حال حاضر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بوکان، عضو کمیته ارتباطات و تعاملات بین الملل جوانان ، مشاور جوان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی و دبیر کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بوکان است.
بیانیه

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

کاهش ۸ درصدی تصادفات در بوکان

به گزارش بتین نیوز،سرهنگ موسی بهاری گفت: برابر آمار موجود در ۱۵ روزه تعطیلات نوروزی …

راهپیمایی

حماسه آفرینی بوکانی‌ها در روز جهانی قدس

امروز جمعه همزمان با سراسر جهان اسلام، بوکانی‌ها در روز جهانی قدس برای آزادی قدس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *