13کشته و مصدوم طی دو فقره سانحه رانندگی در مهاباد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از وقوع دو فقره تصادف در جاده ارومیه به مهاباد با ٥ کشته و ٨ مصدوم خبر داد.

به گزارش بتین نیوز ، رحمان احمدی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان، ساعت ١٩ یک فقره تصادف مرگبار در جاده مهاباد به ارومیه (محور ترشکان به سه راهی دارلک) روی داد و بلافاصله یک تیم از نیروهای ایستگاه ٢ این سازمان به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: این تصادف نزدیک بە روستای لج و میان یک دستگاه خودروی سواری سمند و تریلی اتفاق افتاد که متاسفانه در این حادثه دردناک پنج نفر از سرنشینان سواری در دم جان خود را از دست دادند و راننده تریلی نیز مصدوم شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: در این عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی با استفاده از ست مخصوص هیدرولیکی مخصوص تصادفات جنازه ها را رهاسازی کرده و طی هماهنگی با فوریت های پزشکی و فوت بر آنان را تحویل داده و محیط را ایمن سازی کردند.

احمدی همچنین از وقوع یک تصادف دیگر در همین محور مهاباد به ارومیه خبر داد و گفت: در تصادف دو خودروی سواری پژو ٤٠٥ و پژو پارس نزدیک روستای یوسفکند ٧ تن مصدوم و مراکز درمانی منتقل شدند.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

رسانه ها افسران جنگ نرم نظام و کشور هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه ها افسران جنگ نرم نظام …

عفو ۲ محکوم به قصاص در مهاباد بعد از ۱۰ سال

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش بیست و پنجمین و بیست و ششمین سازش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *