سرهنگ حیدری ( فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بوکان)
مواد مخدر

کشف بیش از ۵۳ کیلو مواد مخدر در محورهای مواطلاتی استان کردستان

فرمانده انتظامی بوکان اعلام کرد : بیش از ۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک انتظامی با شهرستانهای همجوار در یکی از محورهای های مواصلاتی استان کردستان کشف شد.

به گزارش بتین نیوز به گفته سرهنگ حیدری(فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بوکان) در پی اخبار واصله مبنی بر جابجایی مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان کردستان،موضوع در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

او اظهار داشت:مامورین با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی طی عملیاتی منسجم موفق شدند با همکاری انتظامی های میاندواب و استان کردستان،خودروی های حامل مواد را شناسایی و توقیف نمایند.که در بازرسی از خودروها مقدار ۵۳کیلو و ۸۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردید.

حیدری با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی سواری بیان داشت:در این عملیات دو نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:تلاش پلیس برای برقراری امنیت و آرامش و خدمت به شهروندان و مبارزه با سوداگران مرگ خصوصا قاچاقچیان موادمخدر، محدود به حوزه جغرافیایی شهرستان نیست و قطعا با همکاری و همراهی مردم، عوامل ایجاد ناامنی و اخلال در آرامش جامعه، در هرنقطه ایی باشد شناسایی شده و قاطعانه با آنها برخورد خواهد شد.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش: سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند …

جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در بوکان + تصویر

گزارش تصویری | جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در بوکان  جشن چهل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *