نماینده

نماینده مهاباد در خصوص اتفاقات تلخ اخیر شهرستان بیانیه صادر کرد

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس در واکنش به اتفاقات تلخ رخ داده طی دو روز گذشته در مهاباد که متأسفانه منجر به زخمی و کشته شدن چندین شهروند بی گناه شد، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش بتین نیوز، در اطلاعیه نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی آمده است: «در طول تاریخ عملکرد سیاسی ام، به عنوان نماینده و وکیل مردم در مجلس، همیشه صدای مردم بوده ام و در تمامی رخدادهای خوشایند و ناخوشایند و رویدادهای تاریخی هیچ وقت مردم نجیب و شریف مهاباد را تنها نگذاشته و نخواهم گذاشت.

هر گونه خشونت از هر طرفی که باشد محکوم است و در واقع از اعتراضات مسالمت آمیز مردم کاملا حمایت می کنم ولی در مقابل آن آسیب رساندن به اماکن عمومی و خدمات رسان و همچنین برخورد خشن و کشتن و زخمی کردن مردم معترض را به شدت محکوم می کنم.

در گذشته نیز عملکرد اینجانب گواهی پیگیری مطالبات مردم با جدیت و بدون وقفه بوده و هرگز اجازه نداده ام حق و حقوق تک تک شهروندان عزیزم چه در شهرستان مهاباد و چه در سراسر کشور پایمال گردد و در این خصوص تا آنجایی که قانون به من اجازه داده و در توانم بوده از هیچ تلاشی دریغ ننموده ام لذا در حال حاضر و در این شرایط که همه کشور در غم و اندوه بوده و به تبع آن مردمان کردستان و مهاباد نیز در عزا و سوگ عزیزانشان هستند جهت احقاق حق و حقوق خانواده های کشته شدگان شهرم از هیچ کوشش و تلاشی کوتاهی نخواهم کرد، حتی اگر منجر به رها کردن سمت نمایندگی مجلس باشد.

همچنانکه در رابطه با این اتفاقات وزیر کشور را روز سه شنبه دهم آبانماه به مجلس خواهم کشاند بنابراین ضمن تسلیت به همه مردم فهیم مهاباد علی الخصوص خانواده های داغدار کشته شدگان مجددا از مردم عزیز شهر سرافرازم مهاباد خواهشمندم در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کرده و اعتراض خویش را به صورت مسالمت آمیز و بدون تنش و درگیری اعلام دارند».

جلال محمودزاده

نماینده مردم فهیم شهرستان مهاباد در مجلس

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

تصادف سه خودرو در جاده بوکان – میاندوآب یک مصدوم برجای گذاشت

ساعاتی قبل برخورد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ، تیبا و ۲۰۶ در جاده بوکان …

 ‍ ‍ نەورۆز

نەورۆز هێمای ژیانە…..

‍ ‍ ‍ نەورۆز هێمای ژیانە….. کەیوان ڕەحیمی نەورۆز و هاتنی وەرزی نوێ لە هەموو جیهان واتەی نوێ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *