مهاباد

مدیرکل:صداوسیمای مهاباد تدارک گسترده ای برای نوروز ۱۴۰۱ دارد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: برنامه‌های شاد و مفرحی در بخش‌های مختلف صدا و سیما و برای رده‌های سنی در جدول پخش نوروزی این شبکه تدارک دیده شده که از روزهای پایانی امسال پخش آنها آغاز می‌شود.

بهرام قوی‌بنیه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در واحد سیمای این مرکز، ویژه برنامه شاد و متنوع «بهارانه» به تهیه کنندگی و کارگردانی کامران یوسفی در ۱۵ قسمت ۸۰ دقیقه ای تهیه و پخش می‌شود. 

وی ادامه داد: برنامه‌های «خانواده» نیز در پنج قسمت ۶۰ دقیقه‌ای، «کودک» در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای و «نوجوان»  چهار قسمت ۳۰ دقیقه ای نیز در ایام نوروز از سیمای مرکز مهاباد پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مهاباد اضافه کرد: «یاری دیاری» دیگر برنامه ای است که به صورت مسابقه تلفنی در ایام نوروز هر شب به مدت ۴۵ دقیقه به تهیه کنندگی «رسول رحیمی» از سیمای مرکز مهاباد پخش می‌شود.

قوی‌بنیه در رابطه با برنامه های رادیو در این ایام نیز اظهار کرد: «نوروزانه» ویژه برنامه ای است که در واحد صدای مرکز مهاباد در ۱۳ قسمت ۱۲۰ دقیقه ای در ایام تعطیلات نوروز به صورت زنده از صدای مرکز مهاباد تهیه و پخش خواهد شد.

وی گفت: «نه وروز له زیده که م» عنوان ویژه برنامه دیگری است که در این ایام در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای  به تهیه کنندگی «نشمیل معروف پور» از رادیوی مرکز مهاباد تقدیم مخاطبان خواهد شد.

وی افزود: ارتباط با مراکز استان‌ها، گزارش و تبریک هاب مردمی، معرفی نوروز و بهار از زبان شاعران، نوروز در فرهنگ منطقه، پخش بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تبیین شعار سال، موسیقی محلی، نمایش طنز، پیام هواشناسی، لطیفه، بهداشت و سلامتی، موسیقی محلی، معرفی نخبگان و افراد  موفق منطقه، حضور هنرمندان، خیرین سلامت و کار آفرینان در برنامه ها، ارتباط با مسوولان شبکه بهداشت و درمان و پلیس راه، مسابقه پیامک، گزارش ویژه و معرفی آداب و رسوم نوروزی از بخش های دیگر این برنامه هاست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد با بیان اینکه واحد خبر مرکز نیز گزارش های تصویری و مکتوب را در ایام نوروز در قالب پنج بخش خبری رادیویی و تلویزیونی تهیه و پخش می کند، افزود: فضای مجازی مرکز هم آیتم های نوروزی به صورت عکس نوشته، خبر متنی، ویدئو کلیپ، استوری موشن، اینفوگرافیک، پوستر، پادکست موشن و فتو کامنت در وب سایت و کانال های اجتماعی صدا و سیمای مرکز مهاباد بارگذاری می کند.

به گزارش ایرنا، صدا و سیمای مرکز مهاباد یکی از مراکر قدیمی کشور است به طوری که رادیو مهاباد در سال ۱۳۲۴ در این شهر راه اندازی شده و با بیش از ۷۰ سال عمر یکی از با سابقه‌ترین مراکز صدا در کشور به شمار می‌رود و برنامه‌های این مرکز از سه سال گذشته به صورت ماهواره‌ای قابل دریافت بوده و ۲۴ ساعته پخش می‌شود.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت دارای اداره کل صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، ۱۲ پایگاه و سایت خبری و ۶ نشریه است./ایرنا

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

پیکر مطهر این جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم، با استقبال باشکوه مردم ارومیه از میدان انقلاب تا ابتدای خیابان سرداران تشییع و برای خاکسپاری به قطعه جانبازان باغ رضوان ارومیه منتقل شد.

برگزاری مراسم تشییع پیکر استاندار فقید آذربایجان شرقی در ارومیه

مراسم تشییع پیکر سردار عابدین خرم روز دوشنبه با حضور مسوولان کشوری و مدیران دستگاه …

رسانه ها افسران جنگ نرم نظام و کشور هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه ها افسران جنگ نرم نظام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *